Torsdag kväll

Okej, igår på tjejkvällen var kalas kan jag säga. Även om det blev liite för högt prat på balkongen, och en massa tårar genom en skräckfilm ( ja vi grät genom en skräckfilm ) så var det sjukt roligt, och vi skrattade en hel del och sara bestämde sig för att lära oss dansa någon sorts liknande afrikansk dans, med en massa shake och skit, och det gick... dåligt. Vi svenssons verkar inte ha den här rytmen inom oss tyvärr, när sara sa att vi skulle försöka bara " dansa till musiken och släppa loss " så slutade det med att vi (eller åtminstone jag) for omkring och gjorde en massa grejer med händerna i luften, stampade med fötterna och allt vad det blev. Inte särskild sexig afrikansk dans då måste jag säga.. åsa skratta så jag trodde hon skulle smälla av, och det var inte den här skratta med en utan snarare skratta åt en. Snällt, mycket snällt.
Nu, ska jag informera er om att jag har gjort en grej som är så last year. Ja för det var faktiskt last year, eller till och med typ lastlastyear. För jag kör på min trend i början av åttan: snedlugg, tuperat hår och en halv flaska hårspray. Vad har flugit i mig? Och jag ska bara påpeka om att det är ganska så snyggt och ganska så ointressant att berätta om här, men skit i det, hellre detta än ösregn till hår. Som det tyvärr råka bli innan. Nu är det sol istället för regn. ( jag tänkte på det här solen som har solstrålar som liksom spreeetar ut, hajjar ni? ) Gud vad jag är smart :O Jättesmart, hur smart som helst..

JAJA, Vad har jag gjort idag då? Jag har varit på novalund med mr.timpa och handlat ett vitt linne för 99 riksdaler, det var det enda jag handla, resten sparar jag till om ngra veckor. DÅ ska dom jävla lapparna ryka. Men NU måste jag skynda mig lite och packa ner lite things innan Virre kommer. Jag ska hem till honom och vi ska ut, det kommer säkert bli trevligt. Och förhoppningvis får jag frukost på sängen imorgon också.. NICE. nej jag skoja, men faktum är att min pojkvän faktiskt brukar ge mig frukost på sängen och det tycker jag är ganska så omtänksamt. Han är snäll han.. ibland. (hehe)
Ha det bra allesammans.
hajsvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0