Helt okej

Goddag, jag har bränt mig på ögonlocken igen.
Ibland är det förjävla synd om mig även fast jag får skylla mig själv
så nu ser det ut som om någon slått till mig igen
favorit i repris ( ja, nathalie tyckte att det var ganska så kul och dom andra med skulle jag tro )
jahapp, det blev inget sova över hos victor inte, för det gick inte riktigt som man tänkt. ibland blir det för mycekt av det goda, men vi hade väl en helt okej kväll iaf, i nån timme. Och dan därpå var riktigt mysig och allmänt lugn.
En dag att tycka synd om sig själv helt enkelt.
drog iväg till M med victor, nathalie och elin på kvällen därpå eller så och jag vet inte riktigt vad man kan kalla den kvällen, joddla låtar kändes kanon då iaf och jag och nathalie fick minnen ifrån sommaren och det är nog det enda vi kan tänka på ibland. hur jävla bra allt var då. man får verkligen hoppas att denna sommaren blir något att minnas. Och jag fantamej inte begripa att det är april månad, det känns fan som juni.
HAHA flora frågade mig nyss varför jag inte var på grand canaria? Om ni andra också undrar det så ska jag upplysa er om att jag ska dit den 17 juni, inte i april. ;P
Då var det sagt.
Nej, det skulle vara trevligt om någon trevlig typ kunde flytta in i närheten av mig och träffa mig kvällar som denna, då jag inte pallar sticka för långt men väldigt gärna kunnat gå till ett hus över vägen. jag lovar att säga till om ett hus här blir till salu..

vet ni en sak? Ibland är det jävligt tur att folk inte vet vad jag tänker.
Verkligen jävligt tur.



Ibland behöver man en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0