Det är det vi eslövare gör!

Nu hade jag tänkt och berätta om en alldeles skitrolig grej som hände igår.
Nämligen en liten grej eslövs/höör/hörbys tidning.
Det var en rubrik på framsidan, ganska så stor som jag direkt drogs till och direkt garvade åt.

" jag är på stan med mina kompisar och raggar brudar "
Då jag slår upp sida 13 eller va d va där den här brudraggaren är ser jag bilden påh onom och tänker direkt att han är ca 12/13 år. Det visa sig att han var lika gammal som mig.
Han sitter på stan med sina kompisar och raggar brudar och vet ni vad han handlar för sina barnbidragspengar?
Glass och godis.

Jag tyckte detta var skitkul med anledningen att hade jag varit just 13 år, så hade jag nog suttit på stan och raggat grabbar och slösat mina pengar på glass och godis, för det var det man gjorde för ngra år sen. men nu är jag 16 år och visst, vettigare grejer kanske man nt slösar på det men glass och godis, det slösar jag kanske ngn femtiolapp per månad om ens det, en femtiolapp, då har jag drygt 1000 spänn kvar. hur han kan handla så mycket glass och godis det är mig en jävla fråga.  MEN SEN å andra sidan så finns det många olika typer av människor och han har säkert skitroligt, verkligen skitroligt men det han gör. Jag tyckte faktiskt det var ganska gulligt ;P

Kommentarer
Postat av: nathalie

Leotrim visst ? hahaha :D

dt va en av dem killarna som kom då vi var i stan.. HAHAH ! jag läste också det..

2009-04-16 @ 20:04:10
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Anonym

det roligaste är att han sa att han slösar pengar på cigg, men tidningarna får inte skriva det, så de ändrade det.

2009-04-22 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0