Yippie ki yay

Hahaha, Hampus Hampus... jag vet att du bara mytar då du säger att man inte dreglar, lite överdriven salivproduktion har du nog då han visar sig tror jag bestämt.. ;P
Men så sant så, American History X är bäst.
Hur är det med alla idag ?
Jag mår så jävla bra så det nt är sant. hela dan idag har alla varit helt uppåt, we like it yeah !
Vi stack till trollsjön och grillade bröd ( hahaha jag tänkte säga grillde , tjusig svenska jadå ! ) och det var inte fullt så kul men sen blev det desto roligare.
haha ni skulle sett mig nathalie och åsa utanför pias idag ( vårt uppehållsställe nuförtiden ) . Jag provade på att vara kille och bordet blev min brud. sk.. hahaha usch jag vill verkligen inte säga mer...Medans i matsalen däremot, det var spaghetti idag. och jag och nathalie prövade att svälja spaghettin samtidigt som man höll fast änden, så att spaghettin typ låg ner i halsen.. om ni fattar hur jag menar ? hahaha, folk trodde ju att vi inte var kloka.
Men idag var en förjävla bra dag rent ut sagt !
NATHALIE - the one and only !
Nu ( för den delen måste jag komma ihåg. att få tbx min vita mössa av charlotte och fråga om bh utan axelband.. ink NATHALIE LÄMNA TILLBAKA VÅRA FILMER !!!!!!!!!!!!! .. hahaha intresseklubben antecknar på det här alltså )
För nu är det klart :
Det blir jägers för mig och nathalie. yippie ki yay !
Och, jag måste även skriva en åsikt. nu är det dags att bli duttig.
Nej, stallet nästa. och deckare ikväll med mamma ( igen ) vi såg Maria Wern-Främmande fågel igår. och jag och mamma är nog världens största deckarefan, älskar såna filmer. nu är även Mikael Persbrandt med ikväll och han är såå grym så jag kommer sitta där och garva om vart annat då jag inte är sjukt imponerad av honom, haha.
ha d så bra !
Hörs senare
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0