We look forward to it

Wengapo ( ingen aning om hur det stavas, indianiska kan jag faktiskt inte. )
Hej iaf.
Hur är det med alla ? Jag mår ändå rätt hyfsat, lite sleden och så men äsch då, det är bra ändå.
Igår var jag och Nathalie hos Tim med en massa andra, och grattis tim på födelsedagen. Han fyllde femton så jag och Nathalie gav stor möda och gjorde en gurka med kondomer i en massa jord i folie, lite kådisar till det och en 50-lapp. Oh ja vi är kreativa !
Annars så var det väl helt okej, vi tog oss ett dopp i poolen och Nathalie tappade sig 5000 kr-s mobil i vattnet, clever huh ? Synd som fan om henne var det iaf :) Vi får hoppas att det blir sånt mirakel och bara POFF. mobilen fungerar igen. Aight ? ;P
Aja, Tims lilla kalas då ? Helt okej, sa jag det ? Nej men. var inte på humör och ville bara hem, that's it :)
Idag vaknade jag och Nathalie vid tio men låg kvar i sängarna ( sängarna och sängarna, madrasser på ett hårt trägolv i vårt förråd ) och pratade i två timmar. Det var skittrevligt och tiden gick så fort, men sen beslutade vi oss för att cykla till Mcdonalds och vräka i oss två big mac och company till frulle. Det var sjukligt gott kan jag säga :)
Sen drog jag och hälsade på kusinvitamin, söta unge, var dock lite kinkig idag men tja.. såna dagar har väl alla =)
En del tror väl att bebisar ska le så fort man drar dom i kinderna eller ja ( allmänt ska envisas med att stryka med handen över deras babylena hud ) . jag menar ? vem vill att folk ska ta med sina äckliga bacillfulla händer på ens ansikte ? STACKARS UNGAR ! hade jag varit bebis så hade jag gett dom ett slag rätt i nyllet ! ( ey, karate kid )
Den här lördagskvällen ska enbart spenderas framför tvn med mami och papi, bra för en gångs skull.
Jag längtar även till nästa helg, Shopping på lördagen med Nathalie och Elinsoley. Dans då på fredan, sjukt kul. och sen drar jag och charlotte upp till ängelholm med tåget på lördag eftermidda nån gång, eller, vid tre och så kanske, och sen tar vi och förfestar där hos systeryster. drar till Ekebo, även sover hos syster sen över natten, sen tar vi tåget hem på söndag igen !
We look forward to it.
Idag hittade jag en liten text som jag tycker är jävligt ball :
We came, we saw, we kicked your ass.
Vill ni höra den låten som vi dansar till förresten ?
hahaha, jävligt sjuk låt men här har ni den, sök bara på :
Creator Santogold - och ni har kommit rätt. på youtube då ofc. eller ladda hem den, vilket ni vill.
Nej nu ska jag prata lite med Nathalie på msn, sen ska jag dra och placera mig i tvsoffan.
Ni får ha en bra kväll allesammans.
Puss på er !
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0