Warning, i'm confused like hell.

Goddagens.
Det roligaste idag är , att just då jag skulle ladda upp den sk " roliga konservationen " idag, så sätter jag mig på mina föräldras data ?
ERIKA vad tänker du med !
Aja.. den här datan ( ÅÅÅÅH NU BLEV JAG SKIIITARG ! för d första tryckte jag på caps lock hela tiden av totalt misstag, sen skriver jag fel hela tiden, vad är det med mig ? hela jag är borta och flyger till saturnus ) är min skriva-uppsats-data ( och japp jag har frågat mina päron ) ( asså ( jag vet attd et blir mkt parantes hela tiden ) då jag säger päron, som betyder föräldrar för er som inte vet. så tänker jag på dom runda , lite så här avlånga och gröna ? där ser ni hur förvirrad jag är idag ! ) och här ska jag sitta i tiiimmaaar och bara : skriva . Himmelriket visst ? ..
NO WAY !
Fast jag tycker ändå det är rätt kul att skriva. men fritiden är ju så långt borta det kan komma nu känns det som. Därför har duktiga Erika idag, tagit en macka och lite yoggi då hon kom hem, och det är dags för PLUGG ! om jag ens har mer än uppsatsen i svenska ? jaja.. det återstår att se. matte väl ? jag har lovat mig själv att inte säga typ " jag gör det i helgen ", för i helgen har man aldrig tid, så df ska man göra det då man tänker påd et och tors ? vad gör man på torsdagar ? inte ett skit ! Varför fick jag för mig att torsdag var typ Jesus dag idag eller något ? det är ju söndag.. haha och fråga mig inte vrf jag tänker På jesus men..
AAAAAAAAAAAAAAH !
SLUTA ERIKA SLUTA; alltså.
jag gör mig själv förvirrad.
Idag då ? Rättså okej dag, alla var typ trötta och sjuka, och JAPP alla är sjuka ! förkylning alleeehoppa. ni kan ju tänka er hur det låter i klassrummet med allt snörvel, hostande och suckar. hehe.. krya på oss liksom.
Jag tycker alla i vår klass säger såna roliga saker hela tiden, och vissa gånger idag har hela jag skrattat som fan, men ååhh jag kmr nt ihåg vrf. Minnet någon ?
Igår ( som jag dessvärre inte berättat om ) var jag i STALLET !
JA
JA
JA
JA '
Staallleeet, helt jävla skitbra ! jag har saknat min pälskling så jag trott att jag skulle gå itu, och att träffa honom var det bästa på hela veckan, dan, osv.  ooh yes. Fan vad jag låter hästnördig nu.
Shit the same
ahaha ändå rätt kul grej idag.
jag försökte läsa en sån mening typ " am i ? " något.. och jag kunde bannemej inte uttala am i ! hahahaha, det gick inte jag sa typ I'm och ami ? och sånt. hahahaha, ändå jävligt kul, men min hjärna var faktiskt inte sig sj idag. haha
Imorgon är det dans för mig, för första gången, kommer bli sjukt sjukt sjukt kul ! alicia ska med mig hem efter skolan, och vi ska bara chilla och ta det lugnt och sen dra iväg till attitude 69. synd bara att natta missar första gången.. aja.
Imoron blir det även JUJUTSU ! ja ni såg helt rätt, haha jag och nathalie valde ju det som förstahandsval på elevens val, oc ahhaha vi fick det också. typ asmånga i vår klass fick det. och vi ska ha KUL med att slå ner folk.
Nej nu ska jag studera ( med finare ord )
Men först ska jag : få igång min fot, som har domnat. och jag ska ut och rädda en långben somf astnat i sina egna ben :(( det är synd om den..
första hjälpen på långben..
Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0