Vilken dag

Godmorgon allihopa
Klockan är 11.31 och jag, ja jag sitter här och lyssnar på en jäkla massa låtar om och om igen, jag har fått så himla många nya favoriter, eller gamla får man väl säga eftersom jag alltid lyssnade på dom innan, men ja. jag lyssnar iaf på dom och jag tröttnar aldrig. och för en gångs skull är det inte techno eller joddla med siv ( haha ) utan lite mer " lugna favoriter "  nej men något i stil ditåt.
Jag antar att allihopa här inte gillar dessa låtarna men skitsamma, jag älskar dom och här får ni lite musiktips i allmänhet då :
Two worlds - Tarzan soundtrack
Another day in paradise - Phil Collins
This is the life - Amy Macdonald
Bryan Adams -  I will always return
Bryan Adams - Here i am
Och
En låt som jag har lyssnat på sen sjutton sålänge men som är lite såhär glad och trallvänlig ( och nej jag lyssnar aldrig på the ark annars )
Prayer for the weekend - The ark
Den gör mig alltid glad, mest för att det där nanananaa vill få en och hoppa rundor som en galning.
Igår var jag då med Nathalie, fyfan vad det var kul ( som alltid ) . you make my day baby !
Vi handla godis och allt sånt möjligt gott, godis, cola, chips, chokladmuffins och till det två filmer som vi hyrde  på nöjes :Strandvaskaren och Hunted nåt, skräckfilmer båda två ofc. haha natta höll på att skita på sig, särskilt oliwer han är så söt. hahaha, men iaf  . vi var fetton och vi hade en sjukt trevlig kväll ( roliga citat kommer på DC från igår efter det här inlägget ).  Och ja, vi hann bara se strandvaskaren så nu har vi den andra filmen kvar som vi lär se någon gång, vi har trots allt en vecka på oss innan vi ska lämna den.
Idag då ? Fest ikväll ( Natta & jag vi är på hugget ) , men innan dess ska jag dra till stan ( om typ en minut, jag ska alltid envisas med att stressa ) och så ska jag och mamma fika på Grappa och sen handla lite matvaror sk, och sedan en tur om till ERK ( eslövs ridklubb ) och få mina prao-papper ifyllda. Och ikväll blir det även dans.
Trevlig dag idag då med andra ord =)
Nej nu måste jag verkligen kila ! Mami väntar.
PUSSSSSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0