Have a nice day

Jag har funderat starkt på det här fördomar, elakheter och rykten.
Typ som jag då.
Jag ser ut som en jävla bitch ( haha helt seriöst, jag till och med erkänner det själv ) MEN, förhoppningsvist är jag ganska så snäll. Malin sa något i stil med för ngra dagar sen : Erika, antingen så älskar man eller så hatar man dig.
Det värmde. ju.. hahaha, jag vet inte direkt om det är något bra eller dåligt. Helst av allt hade det ju varit bra om jag hade kunnat vara lite såhär mitt emellan kanske också, liksom, bli gillad lite lite grann iaf ? Men sån tur har man ju inte.
Så ni som älskar mig, jag älskar er också.
Och ni som hatar mig, jag tycker iaf lite om er ändå..
Nej men jag orkar inte lägga ner ork och tid på folk som inte tycker om mig och sprider ut rykten om mig, det är ju deras problem och deras val och om dom väljer att lägga ner tid på såna idiotiska och elaka saker så är det väl deras problem. Trots allt så är det ju dom som är losers då och inte jag.
DET sa Malin också förresten !
" Erika du skiter i vad andra tycker om dig "
Jag : Ja varför skulle jag bry mig ? Är det ändå dåligt så är det väl inget jag vill höra och än mindre något jag vill bryr mig om.
Där satt den !
Men vadådå ? helt seriöst nu.
Alla, precis alla snackar skit ( man blir ju jävligt full i skratt då det kommer folk och säger " att jag snackar aldrig skit, jag vet ändå att jag bara får skit för det sen ) hur kul skulle livet vara om man vore ett helgon jag menar ? " det är väl helt omöjligt att gilla alla människor. Därför, får det väl vara ok om folk pratar och påstår att dom inte gillar någon, bara dom kan stå för det sen och säga vad dom har sagt om de personen kommer och frågar.
Men det är inte många som gör det
Dom bortförklarar sig och verkar dummare än vad dom redan är.
Det är skrattretande. Folk som inte vågar stå för sina åsikter borde sy igen sin mun eller något., eller snacka mindre. Tycker man något så stå för det också då för tusan, det anser jag iaf.
Men det som är riktigt lågt, är då man sprider ut rykten om folk. eller gör, låt säga. att en person mår riktigt dåligt vöer något som har hänt och man verkligen gör det ännu värre för den personen genom att smutskasta den, och ge den dåligt rykte, Det är skit jävla sanslöst lågt !
Såna människor borde fan inte få finnas. Eller åtminstone få en känga i huvet så att dom tuppar av och inte minns något dan efter. Jag fattar seriöst inte vad det roliga är ?
Göra så att andra människor mår skit ?
Alla gör misstag, och vad fan dom än gör , så : so what ? låt dom sköta sina bekymmer själv och är du så jävla anelägen om att lägga dig i, så är det ju snarare du som skapar problem, inte dom.
Jag har vissa dagar då jag bara vill lägga mig på spåret och blunda och inse : nu finns jag inte mer. Men sen tänker man : vad fan är det här för några tankar ?
Livet är aldrig så pass dåligt att man ska ta livet av sig, och jag har gett mig fan på att slänga negativiteter i väggen och leva livet. Jag vet att jag har intalat mig det miljontals gånger och sen sitter jag ändå där i skiten och beklagar mig, MEN . nu jävlar anamma.
Lever man med ett leende, så är livet störtskönt. Och sen kan resten som ger skit åt andra bara bli skrattade åt. För det är ju det ni är.
Skrattretande.


- Inget direkt åsiktsinlägg det här, det brukar vara betydligt mer djupare, men jag hinner inte och har egentligen inghen lust heller, så jag fixar det senare.
Nu ska jag sticka iväg och handla Pringles som jag och mamma kan smaska på till tvn.
Have a nice day !
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0