Oh, i am sick.

Nu är det såhär
att jag har inte skrivit sen i fredes.
anledningen är enkel. jag har varit trött och jag har eller.. är sjuk.
det är pest, riktigt pest och jag mår skit !
Aja.. jägers då ?
HUR JÄVLA BRA SOM HELST !
snacka om att det var ös, och tack nathalie & charlotte för en kanonkväll.. ja tack alla andra men jag va faktiskt mest med dom och for rundor, så det va faktiskt dom som va höjdpunkten för mig.
Det roligaste var att jag skulle gå och krama Sandra, så då jag gjorde det. så var det som i slow motion, jag och hon bara ramla ner på golvet i våra armar typ, och det gjorde inte ont alls, och fallet var inte alls hårt. det var som ett litet fall på kuddar typ. haha ändå nice.
Vi kanske ska bli stuntkvinnor ? hade ju varit något..
iaf.. här kommer en liten rolig kommentar från Victor:
- alltså, det staank sprit i bilen. haha dina föräldrar kommer lätt märka något sen.
Jag : - jamen det är lugnt, jag säger att det var du.
haha rätt åt honom (6)
Hur som helst så på lördan, så tog jag o nathalie en timlång pratstund  i telefon ( rekord för nathaie, hon är inte telefonpratarN annars ) det roligaste var, att vi sa typ båda att vi hade sjuukt tråkigt. men vi palla nt sticka ut typ. så vi umgicks i telefon istället, DÄR har vi kommit på något nytt ! ändå rackarns så smart aight ?
Sen på Söndag ringde jag Victor och böna och bad att han skulle hjälpa mig med trädgårdsarbete som jag hade blivit berodrad och göra av mina päron. Det som var lite kul var att han gick med på det helt frivilligt ? DUKTIGA LILLA GUBBEN!
det är så det ska va.
eller hur ? ;P
Just nu, är jag helt ensam hemma. det är faktiskt überskönt, resten av familjen är på massage så, och jag sitter här i min ensamhet och är såå sjuk. hela dan idag har jag bara glott tv, sovit lite och snörvlat. toppen kul dag ( nej fyfan )
det känns inte som om jag har feber längre iaf, men d roligatse är att jag tar ändå alvedon ( kanske för att jag långt inne i mig hoppas att det ska hjälpa mot förkylningen eller se till att jag inte får feber ) . OCH jag har inte ont i halsen heller, det är bara den här jävla förkylningen, det är rätt kul för jag var så frisk man kunde bli på söndan, sen på bara nånt imme slog det om och näsan rann och jag fick feber och ont i halsen och fy vilken röra, och nu ? ja . nu vet ni hur det är.
JÄVLA FÖRKYLNING, TA MIG I ARSLET !
ursäkta ordvalet.
Jag kommer inte till skolan imorgon heller. nej men jag vill så gärna ! nu kommer ni väl tro att jag är helt dum i huvudet, men det är bra mkt bättre än att vara sjuk och vara hrär hemma ? jag hatar det !
ch inga bra filmer går det iheller och jag har sett alla filmer som är värda att se.
jag såg nån j'vla krigsfilm idag, okej.. den var faktiskt rätt shysst. jag gillar krigsfilmer ju, men sen såg jag nån jävla änglagård där dom dansa runt nakna på en brygga, ( och nej ingen porrfilm, that's not me you know ) . OCH JA ! det var det enda jävla bra som fanns !
stackars stackars erika.
okej ( nu hade min pappa sagt, sluta klaga för det blir inte bättre ändå )
så det är precis vad jag INTE ska göra.
dvs, jag ska inte klaga.
MEN ÅH GÖR MIG FRISK ! 
Puss hej
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0