Nobody's home til four.

Den här helgen har varit chill, de räcker väl eller ?
Idag var jag på kalas, och det var helt okej, var lie irriterad eftersom jag inte hitta mitt jäkla svarta fodral men äsch då, jag får väl hålla humöret uppe ändå, haha, men jag blir tokig då jag hittar grejer som jag letar efter. aja, kalas var som sagt helt okej och jag bar runt på Jonathan lite ( min kusins barn ) och ursöta bebisar är det bästa jag vet, haha så är det.
Jag har funderat länge kring vart jag ska praoa men jag har fortfarande ingen aning, jag ska kolla runt lite, bäst att fixa det snart. I värsta fall blir det väl Ellada igen, softa tider och då man väl var där gick tiden så fort ändå så :) Imorgon blir det kenneln, hälsa på valparna, kmr bli jätteskoj :) Även skolan imorgon, kanske inte lika rolgit men äsch.. det funkar.
Jag saknar Sting ( som vanligt ), det är inte lätt då man träffar han rättså sällan. eller, en gång i veckan men haha ja ni fattar ! Och victor får tycka att han ska till mcdonalds hur mkt som helst men det ska han INTE !. jag funderar faktiskt på och kolla hur mycket han är värd och så ( Sting då ), jag pratade med Marie en gång ju, ochhon ska att till mig kunde jag få han till ett bra pris. och pappa blev jävligt ställd då jag nämnde för han att jag ska få ene gen häst om jag har vg i alla ämnen ( vilket jag har fått nu ). sååå. jag är så jävla sugen fast det kanske inte är så bra timing just nu. menmen. jag har väl mkt fantasier antar jag.
Nej jag ska sova nu
ni får ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0