No matter what

Jag har tänkt.
Jag har tänkt så otroligt mycket att det är skrattretande.
På vad jag vill, på vad jag ska tro, på hur allt står till.
Och jag vet precis vad jag ska göra.
Jag ska stå med rak rygg och ansiktet höjt. Och ta emot precis alla slagord och fördomar, precis alla kommentarer och alla smutsiga ord.
För jag tänker inte låta mig smutskastas, jag tänker inte låta mig dö ut. jag tänker inte låta mig försvinna och vila eller dö inombords.
Jag tänker alltid alltid, finnas kvar, hur mycket än ni idioter vill att jag ska försvinna.
Jag tänker stanna kvar, stående på samma plats, med huvudet högt.
Inte fan ska jag låta någon trycka ner mig.

Och det är det. att ju mer jag tänker, desto mer inser jag att : egentligen, detta är precis som allting annat.
Otrohet, paus.
Egentligen är det inte mer än så.
Men allihopa förstorar upp det. Pg.a det var deras vän, den som hände det. på vilken person jag gjorde det med.
En del bryr sig så väldigt, som egentligen inte borde göra det.
Jag är djupt ledsen över att jag gjort något sådant.
men jag kan inte göra så mycket mer.
Myt, eller icke myt ?
Jag tänker försöka leva som vanligt, se hur det är liksom. Se hur livet urartar sig. Vad något ens har betytt.
Snart har folk något nytt att prata om.

Jag vill så gärna tro på alla olika individer, men.
Vad fan ska jag tro egentligen ?
för där står jag, med armarna utåt åt sidan och förvirrat ansiktsutryck.
Jag vet inte.
Och ibland är det skönt att inte veta.
Jag tror jag förstorar upp det också.
Bara gå vidare liksom.
Move on.

Men det som är oförlåtligt är ens väns svek, fast den vännen kanske tycker det är fel på något sätt. Eller känslor som blossar upp. SÅ har INTE det någon betydelse. Jag blir ledsen, jag blir arg, men mest förvånad. Hur fan du kan göra något sådant så att jag får ta skiten, jag vill slita dig i stycken men jag tror jag struntar i det.
Just nu känner jag att du inte är värd någon uppmärksamhet.
Jag får redan ta skit som det är.
Och  nu mer.

Man håller vad man har lovat.
No matter what.
No matter what.

- Ni alla får stå ut med klagomål ett tag nu, mår man inte bra hjälper det inte att man leker.
Lek inte.
Visa ditt inre istället.
Jag är så trött på folk som inte gör det.
Nu ska jag leva, jag ska leva på riktigt.
och jag skiter i allt, jag går min egen väg. och vart den leder, det vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: anonymt

ahmen jävla hora är du altså! Det är allt jag har att säga.

2008-09-16 @ 16:56:19
Postat av: Nathalie

anonym är nog sugen på att få en fet penis någonstans!

jag är frivillig att hjälpa till isåfall, och jag lovar att det ska bli en händelse att aldrig glömma.



du har mer än rätt erika, gå vart fan du vill och skit i andra. dem vet inte den exakta sanningen och hela bakgrunden till varför det hände. jagelskardig<3

2008-09-16 @ 19:26:41
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: flora.

men gå sug av dig Anonymt. =) ^^





ggoooo erika!! be happy!

2008-09-17 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0