Jag tror

Det är rent ut sagt : sjukt.
Jag fick för mig att lyssna på gamla skivor, och så är där en låt med ultimata thule-den blomstertid nu kommer.
Och fast det är dunkadunka.
SÅ jag får gåshud, är det inte sinnes ? Men det är nog mycket för bara att jag föreställer mig sommaren, så skiner hela jag. Världens bästa årstid, och jag fasar för nästa sommar, då 9c kommer att skiljas åt, och egentligen tror nt jag att jag bryr mig så mkt om just 9c, utan mest dom som står mig nära.
Kommer det nånsin förbli oss på samma sätt ?
Jag hoppas det. Och jag tror att vi kommer hålla kvar kontakten, inget kan skilja oss åt det vet ni.
Jag får särskilt en stark känsla, och det är hur jävla bra min bästa vän är. Nathalie, du & jag alltid.
Föralltid
Föralltid
Föralltid
Bara för det får jag lust att börja lipa.
Jag kommer att tänka på kyrkan, sjukt jag vet igen. då vi sjöng Måne och sol och Tryggare kan ingen vara på Gustavs dop, jag fick gåshud då också ?okej jag börjar verkligen slå över nu
Jag är inte dödligt religiös
Men jag tror på något.
Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0