Jag flyger

Rent ut sagt
Jag kan inte lita på någon.
Ett hugg i magen är precis vad jag har fått just nu.
Döende inombords ungefär.
Jag vill kräka upp det som hände förut.
Kräka på alla vita blusar och prydliga leende.
Jag har redan skit så det räcker.
Snälla, smutskasta inte mig mer.
Men jag säger som jag säger innan.
Jag tänker aldrig ge upp för något bättre.
Allting kommer lösas och bli bättre igen.
Jag vill helst av allt begravas levande just nu, dö långsamt och titta uppåt och bara känna all jord som packas ovanför mig. Men vet ni vad ? Aldrig i livet.
Jag lever, och jag kommer göra det vare sig ni vill eller ej.
Om ni själv vet att jag mår dåligt, palla göra det värre då. Skadeglädje eller ? Mår man själv bra så skit i och göra andra tvärtemot.
Jag lever.
Jag håller på att lyfta.
Snart flyger jag.
Och tyvärr, det finns inget ni kan göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0