Inte ordentlig uppdatering.

Hejhej !
Kmr inte kunna uppdatera så mycket just nu, eftersom det JAPP åskar ute ! ändå mysigt, om man haft ngn att kura ihop sig med. you know what i mean , men nu har man ju inte en sådan tur så jag sitter här i min ensamhet och skriver blogg.
Gjorde alla läxorna nyss, läste lite so ( det jag missat ) men sen palla jag inte mer så jag drog igång ochläste snabbt igenom biologin som jag typ bara kan börja med ngn dag innan provet, för det är så jävla lätt ändå så ( inte för att verka skrytsam ) . sen satte jag igång med min prolog, uppsats svenska.
Oops, jag känner mig i riskzonen.
det är " åskigt " värre ute.
Jag ska göra vid mig och krypa till sängs.
Pusspuss på er alla !
 Påminn mig att jag ska ladda upp min & virredirres konservation här, för jag tyckte det var lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0