Inblick i mitt privatliv.. haha jadå!

Hejsan hoppsan ! En inblick i mitt privatliv, det är inte många som ger såna dära inblickar. som det heter.
Here you go, En vanlig svensk konversation mellan min pojkvän & jag. * yippi *

Victor dice:
Erika ?
Victor dice:
Din busunge
Victor dice:
har du inte lagt dig ?
Victor dice:
Erika ?
Erika dice:
nepp
Victor dice:
Svara mig !
Victor dice:
Duu ?
Victor dice:
Jag körde utan för ditt hus innan för 10 min sen
Erika dice:
frääckt
Victor dice:
E du suur elloor?
Erika dice:
nejdå
Victor dice:
Verkar såå ?
Erika dice:
haha varför det ?
Victor dice:
Typ
Victor dice:
sa inte hej
Victor dice:
hmm
Erika dice:
men knäppgök, jag logga ju precis in då du skrev 
Victor dice:
sen säger jag nått
Victor dice:
Ehh Fräkt
Erika dice:
hahahahaha
Erika dice:

Victor dice:
Joo
Victor dice:
 
Erika dice:
jag sa " frääckt " med glad röst.
Erika dice:
fast d visste du nt
Victor dice:
Sant asså
Erika dice:
hahaha
Victor dice:
NOOT
Erika dice:
skit på dig i byxan 
Erika dice:
JAG ÄR GLAD
FATTARU !
Erika dice:
din jävla
Erika dice:
 melonrumpa  
Erika dice:
AHAHA
Erika dice:
är jag nt rolig
Erika dice:
nehej
Erika dice:
'mr.viktig
Victor dice:
'E du glad?
Erika dice:
yaoooo
Victor dice:
Träffat din söta häst?
Erika dice:
och jag anstränger mig för att nt skriva smileysar
Erika dice:
haha
Erika dice:
jag ska bli bättre på det
Erika dice:
japppp
Erika dice:
för det har jag 1
Victor dice:
Okeej säg till nån som bryr sig  
Victor dice:
Tänk att jag känner mig knäckt av en häst   Asså shiit måste vara sjuuk HAHA
Erika dice:
aahaha käften du
Erika dice:
HAHAA
Erika dice:
ja
Erika dice:
d måste du
Erika dice:
hahahahahahahhaha
Erika dice:
ska du bli svartsjyk 
Erika dice:
på hästen
Victor dice:
Faan va du e taski asså
Erika dice:
 
Erika dice:
HAHAHA
men ändå roligt
Erika dice:
hahahahaha
Erika dice:
du blir till och med svartsjuk på en häst ?
Victor dice:
Jag tycker de blir lite mke med hästen nu
Erika dice:
d är faktiskt lite desperat vikctor..
Victor dice:
Såå jag dumpar dig nu
Victor dice:
Heheheh
Erika dice:
okej.. nu retar du mig för mina åsikter ? och det var faktiskt inte ett dugg roligt.
Erika dice:
så jag går nu.
Victor dice:
JAG SKOJA
Erika dice:
jaja..
Victor dice:
SÖtnöT
Erika dice:
allvarligt talat?
Victor dice:
AMEN
Erika dice:
det va fan nt roligt
Victor dice:
SLuta jag skulle skoja till det
Victor dice:
 
Erika dice:
" rooligt "
Victor dice:
Sur fis is
Erika dice:
jaja jag får väl va d då
Victor dice:
Amen sliuta 
Victor dice:
Inget taskigt menat eller nått så de så
Erika dice:
okeeeeeey 
Victor dice:
Men men
Victor dice:
Gör du ådåå?
Victor dice:
Sitter vid datan
Erika dice:
nej nej för sjutton 
Erika dice:
jag sitter nt alls d vid datan 
Erika dice:
jag..
Victor dice:
 
Erika dice:
typ
Erika dice:
står på händer och glor tv.
Erika dice:
vad gör du själv ?
Erika dice:
nej jag skoja.
Erika dice:
jag ska berätta vad jag gör egentligen.
Victor dice:
okej
Victor dice:
?
Erika dice:
jag sitter på min skrivbordsstol, kollar in på skärmen, där din ruta är uppe. jag skriver med mina hände roch har avskavt nagellack på naglarna, jag sitter med ena benet uppe och andra nere, och har mitt hår bakom örat. jag skriver för fullt . och funderar snart på att gå och lägga mig.
Victor dice:
jaha?
Erika dice:
HAHAHHAA
Erika dice:
du fråga faktiskt vad jag gjorde..
Victor dice:
Jasså
Victor dice:
hahaha
Victor dice:
ABOOWW MANNEN
Erika dice:
* kollar in i byxorna *
Erika dice:
jag är dock inte man
Erika dice:
 
Erika dice:
GIRLPOWER !
Victor dice:
Jag har sett i dina brallor 
Victor dice:
Du är MAN 
Erika dice:
ja visst och jag har korv !
Erika dice:
tack.
Erika dice:
och du är tjej.
Erika dice:
din lilla määäss
Erika dice:
ABOOOWWWW KVINNAN !
Victor dice:
SLut a
Victor dice:
Jävla Hobby blatte?
Victor dice:
asså
Victor dice:
shiit
Erika dice:
hahaha
Erika dice:
säger du det ?
Victor dice:
Tönt
Erika dice:
det kan liksom iinte komma från victor..
Victor dice:
Hahahaha Gör jag det?
Victor dice:
Vem fråga?
Victor dice:
Och
Erika dice:
Tog du på allvarnu eller ?
Erika dice:
jaja.
Erika dice:
jag ska sova nu iaf
Erika dice:
puss på dig lilla gubben ..
Victor dice:
Neej  
Victor dice:
Asså skärp dig?
Erika dice:
hur kan du veta att jag e sur 
Erika dice:
hahaa
Erika dice:
för d är jag nt
Erika dice:
HAHA d e så kul
Erika dice:
o låptsas att man e arg
Victor dice:
De känns inte som vi e tsm nu  
Erika dice:
så kmr du " skärp dig "
Erika dice:
DEDT VÄRSTA SOM FINS
Erika dice:
är när ngn
Erika dice:
säger till mig..
Erika dice:
och skärpa mig !
Erika dice:
haha varför nt ?
Victor dice:
Säger puss på dig lilla gubben 
Victor dice:
Hallå ?
Victor dice:
såå säger man till en äcklig hest?
Victor dice:
Häst
Victor dice:
  HAHa
Erika dice:
iiih
Erika dice:
gnägg
Victor dice:
Jaja.. Jag säger JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITTT HJÄRTAA
Erika dice:
vill du ha lite havre victor ?
Erika dice:
AHHAHAHHAAHA
Erika dice:
jag är så rolig
Victor dice:
Hejdåå
Victor dice:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Victor dice:
men men '
Victor dice:
skit i maj då
Victor dice:
Heejdåå
Erika dice:
JAG ÄLSKAR DIG MED MIN MIN MIN MIN MIN MIN VICTOR     
Erika dice:
fast han e en sur fis <333
Victor dice:
 
Erika dice:
nej nu är det inte roligt längre
Victor dice:
Dra tee hest fanskapet
Erika dice:
nu är du för sur
Erika dice:
hejdå !
Erika dice:
jag ska ändå sova
Victor dice:
  
Victor dice:
Jag e inte sur
Victor dice:
Älskar dig ;.
Victor dice:
 
Erika dice:
ok
Erika dice:
jag älskar dig med.
Victor dice:
Pussar <3
Victor dice:
 
Erika dice:
puss på   <3
Victor dice:
 
Erika dice:
upp med hakan.
Erika dice:
du får en glass.
Erika dice:
HAHAHA jag är verkigen en störig fickvän idag
Erika dice:
jag ligger på golvet o garvar 
Erika dice:
åt mig sj 
Erika dice:
hejdåååå hjärtat <3
Victor dice:
hejdåå
Erika dice:
SUR
Erika dice:
fis
Erika dice:
le med mig.
Victor dice:
JAG E INTE
Victor dice:
KOMMER INTE ASSÅ
Erika dice:
km du till skolan imorgon ? 
Victor dice:
 Neej
Erika dice:
Okej.. krya på dig. jag älskar dig som fan i helvete, du e altl för mig, du är världens bästa pojkvän och det finns inget bättre <3 du och jag alltid !
Victor dice:
Jag har fixat min uppsats
Victor dice:
Kommer bli bra assså
Erika dice:
hela ?  
Victor dice:
neej
Erika dice:
tänkte väl , pub *
vad bra
Erika dice:
men du jag måste gå
Erika dice:
och du såg väl allt d gulliga jag skrev 
Victor dice:
Älskar dug
Victor dice:
Faktist fint de du skrev
Victor dice:
Älskar dig
Erika dice:
tack 
Erika dice:
älskar dig med !
Victor dice:
Kan behöva höra sånt oftare 
Erika dice:
hihihi, okej. jag ska bli romantic
Victor dice:
Neej men normla  
Victor dice:
hejkdåp
Erika dice:
nej
Erika dice:
jag ska bli jävligt romantisk
Erika dice:
HEJD^Ååå<3
Victor dice:
ahaha puss

Kommentarer
Postat av: Darin vem tror du =)

Hatar hästen alltsåå :P Skaa skickas till Mcdonald's (finsk röst) :)

2008-09-06 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0