Henna !

Åh jag glömde ju.
om PRICK fem veckor. har vi en ny familjemedlem.och nej, min mamma har inte varit hemligt gravid i typ 8 månader, det hade ni nog sett btw. utan vi har skaffat en vovve .
Ni anar inte hur tomt det har varit id essa veckor, annars har vi alltid haft jycke ända sen jag var liten unge, men nu är det äntligen bestämt.
Det blev inte Dency som vi sa från början, utan vi var tvungna att komma på något på H och Hensy, hur fan låter det liksom ?
Så det blev : Henna. en brun labrador. vi har bar ahaft gula innan, och jag ville inte ha en svart så vi har skaffat en brun, lite omväxling plus att bruna labradorer är inte så vanliga, så det kmr bli sjukt kul. 
fast ja, mina nära och kära får väl ta med extra strumpor hit nu, för hon är ju inte rumsren till en början..
hehe. you know what i mean.
ciao ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0