Censurera världen kanske.

jag blev full på min coca cola.
Jävligt dålig, men jag tycker den är sjukt rolig.
Ha.. ha... ha

Jag kan inte sluta tänka på pirra. haha och nu era små snuskiga ungar tänker ni direkt att jag inte kan sluta tänka på just DET, asså DET i verbform.. ( verb är något man gör för dom som inte vet, haha ) men nej jag menar självklart ordet.
Eller självklart är det kanske inte, men hade det varit så på riktigt hade jag ju trots allt inte skrivit det i min blogg, eller hur  ?Åh nä nu tror ni att jag går runt och tänker på detta dagligen, hahah åh vad jag gör det svårt för mig ! MEn iaf :
Jag blev så paff då någon sa det til mig och jag bara : vad fan betyder det ? sen när kom folk på det om jag får fråga ?
Pirra är ju det då det pirrar lite i magen då man åker berg och dalbana eller är sådär rysligt kär.
Åh, alla dessa nya, moderna ord stiger mig åt huvudet.
Då är ju frågan : är jag gammeldags eller bara efterbliven ?

Och vet ni en annan rolig sak ?
Jag handlade leggings igår för att mina spårlöst försvunnit.
och så kommer victor idag och bara : ja, dina tights är hemma hos mig ( leggings älskling inte tights ), fast tights kan man nog ifs säga också, jaja.. och här har jag letat efter dom i typ åratal ?
Hur kommer det sig att dom är där ? åkte jag hem utan byxor eller ? HAHA det brukar jag faktiskt göra hos nathalie, då jag nt pallar ta på mig något, jag pregar ner mina grejer i väskan sen trippar jag ut i t-shirt och trosor.
Jag undrar vad folk tror om mig :(
Nej men det brukar faktiskt vara så att mamma står med bilen EXAKT utanför, och vadådå ? folk har väl sett folk i trosor förut, stranden och bikini t.ex ? Nej men usch man borde ju censurera stranden, för det är alldeles för naket och horigt.
Egentligen, tänk efter. det är ju samma sak som allting annat ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0