A simple life

Okej jag skriver typ si och sådär en minut senare.. ( okej kanske inte riktit ) MEN. jag har ändå inget annat för mig så whatever och skriv liksom.
Jag sitter här i shorts ( 7cshorts nivet, knallblåa och gjorda på syslöjden, jag diggar dom som fan ), ett rött linne, en mörk och ljusblå yllehalsduk, grå mössa som hänger på snedden och har en sån rosa rosett på, och en brun kofta, yey !! snygga färgkombinationer, hahaha. men jag frös och så blir det till att man tar på sig grej för grej och voilá , så här ser man ut sedan.
dvs skitful
hahaha
jag måste ju berätta om dan idag ! jag sa bara " va med elevrådet i snärjet " men det var ju faktiskt så mkt mer så. vi åt frukost, bullar. och sen gjorde vi lekar ( palla berätta om alla dom, det gick ändå åt helvete hahaha ) sen slog jag nästan till hiba för att hon hela tiden sa " jag svär på gud " hahaha och jag trodde jag skulle bli gaaalen ! Tillslut blev det : HIBA SLUTA SVÄRA ALLT PÅ GUD " ja så kan d gå, haha. sen grilla vi korv , och jag tappa min korv i glöden :(( MEN, ida tog upp den igen, och sa att den visstå går och äta, och jag bara. hehe * frågetecken * * kollar på min korv * Korven är full av aska ? mums, korv deluxe tänkte då jag.
Men sen, haha kom erika på den genialiska idén ( okej det var idas ) att jag skulle skölja korven, och vi hade inget vatten i en dunk utan saft.. så det blev en saftkorv men den blev så ren oc fin och gick att äta sen.. hahaha dessvärre blev halva korven kall och den andra halvan varm :( Jodå jag är korvgrillarN, den första korven blev ju faktiskt betydligt bättre. ahaha.
Sen då vi går hem står jag där som ett fån med öppen mun och typiska skogslooken ( rufsigt hår, lite aska i det från lägerelden, stor fliströja och mjukisbyxor och bara .. aahaha, det får ni inte veta. too embarrassing, eller hur det stavas ) jag har verkligen dåligt på det där med stavning..
Hoppas mina classmates har haft roligt i skolan idag för den slapp iaf jag. ( räcker ut tungan )
Nu blir det tv!
Ciao !
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0