Tisdag, en ledig dag.

Hej, tog ledigt idag.
Nej men en härlig portion av rödbetor och bad på det, det är ju bara så toppen ! eller vad säger ni ? speciellt då ens gympalärare kommer med repliken " det kvittar om ni tjejer kommer med ngra särskilda ursäkter, så som mens, ni ska vara med ändå ". jag menar, nu förtiden får man inte ens basta utan att ta av alla sina kläder ? pga hygienrisken, jag menar. vad är då det här ? JÖSSES!
Nej stockholms blodbad vill vi inte ha och dessutom missar jag inga direkt viktiga lektioner, så jag stannar hemma istället. Har nyss pluggat lite so och engelska och ska ta itu med att räkna B-uppgifterna på matten typ NU. sen dammsugning, efter det käk eller träning ? We'll see.
Och om min pojkvän ska hälsa på mig direkt efter skolan är ju frågan ? Jag undrar verkligen om han kommer palla gå i regnet från Berga ända hit. Men vi HOPPAS. i miss you !
Vad händer i veckan ? ( hallå Nathalie vad blir det på fredag, ja eller nej ungefär till lillemannajägers. jag ska fundera på det iaf. jag har både lust och icke lust , det är pengarna som klämmer )
Jaja nog om det.
Nu ska jag kila
Ha det bra allleeesammans!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

för mig är det ja ... men utan dricka så är det nej. förresten så ska lundbarg gå med mig också.. =) jag klarar inte utan dricka man ..

2008-10-21 @ 17:21:09
URL: http://nadalian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0