Rimma Limma Simma

Hellu små vänner
Jag känner mig extra duktig idag.
Kom hem och käkade så smått, sen tog jag itu med no:n och matten, joggade en runda och gjorde sit-ups och nu sitter jag här. oh jag är duttig jag jajjemensan !
skolan idag då ? på morgonen då jag var på väg i all min hast till franskan kommer eva ( vår klassförståndare ) och bara : Zlatko är i stort behov av folk som kan stå i kiosken ! och jag och Åsa slänge böckerna i golvet och bara " JA VI KAN VI KAN SÅ SLIPPER VI HALVA SKOLDAN " men.. jag ångrar faktiskt att jag gjorde det, för det var skittråkigt rent ut sagt och ja usch säger jag bara. hur som helst, vi stod där till halv ett och jag hade riktigt kul med att torka av borden sen. det var en lågstadieunge som gick på borden och jag bara " KOLLA NU VAD DU HAR GJORT " ( då det kom lite smuts från hans skor på bordet ) och naw den stackars ungen blev jätterädd och bara " men...men.. det va där från början " hahahaha. usch vad jag är elak :(
Hur som helst så flöt dan på rätt fort, och jag fick veta att jag fick alla rätt på geografi provet ! HELL YEAH !
Nej nu ska jag ta och sitta vid msn ett tag. Bara 2 dagar kvar nu tills Henna bläckpenna kommer till Kastberga !
ha d bra
puss och kram sa arne apa och hans ruttna banan.
* asg *
fyyyyy vilken torris till humor jag har idag ( jag borde kanske äta torrisar .. )
( torrisar = kattmat )
Guuud jag känner mig så fjantig idag.
But that's live you know
eyyyy nu ska jag gå.
msn here i come.
yipppppiiiiiii SKRIV TILL MIG ALLA SOM TKR JAG E SÖT.................
( jag har hört att d är poppis och heta sånt just nu. haha tänk så dissad man blir om ingen skriver, vilken DISS ASSÅ ! )

Eftersom inte alla på min msn läser min blogg och ser det jag skrev nyss så..
Nu ska jag gå och bli dissad.
( jag har skullat gå rätt länge nu men nt gjort det, men NU ska jag äntligen gå. och lugna ner mitt temperament lite )
Puss sa en ryss, och gav Bellman en tungkyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0