No matter what.

duttig erika, exakt 4 dagar och 9 timmar sen du skrev sist.. din ursäkt ?
Jag har ingen.
Men ni får stå ut med att jag inte har orkat.
Jag kommer aldrig stå ut med att vara en " Kenza eller Blondinbella " Ledsen.. haha ändå lite roligt må jag säga.
Vad har jag gjort dessa dagarna ? För exakt fyra dagar sedan var det söndag väl ? Lördag ? Eh vadå ? Lördag kanske.
Då var det fest och det var väl trevligt, fest är alltid nice. käka smörgåstårta också, mumsvad gott det är ! Söndag till Måndag och Tisdag till onsdag, fan jag har väl bara slöat egentligen. nånting ditåt iaf.
IDag fick jag och Charlotte ryck och bestämde oss för att ta oss en fika på Grappa, deras cream cheese toast med deras varma choklad klår ALLT. tro mig, med dem grejerna framför er på bordet mår ni tipptopp ! df har jag nu tvingat med mamma att nångång i helgen ska vi sticka dit och käka lunch.
Så jag råder er till att äta och dricka det då, för en cream cheese toast med varm choklad ligger på 45+28 = 83 spänn.
Ändå dyrt men det är värt det anser jag.
En läsk där annars går på 20 kr, så d e ju lite billigare med den varma chokladen får man inte missa.
Fan vad jag babblar om Grappa nu helt plötsligt.. haha.
Har jag sagt att jag ska börja rida igen ?japp redan nästa måndag blir det och jag är lyckligare än någonsin. Tjuvkikade lite i pärmen idag och JAPP dom har skrivit in Erika Nilsson med hästapållen ? Står där inget. Så nu är ju frågan spännande : Ska jag få ha en riktig häst eller menar dom att jag får springa efter dom andra utan en havremoppe mellan bena ?
Jag är så jävla glad att jag är tbx i gamla vanor igen med stallet två ggr i veckan, det är liksom mig. jag till punkt och pricka. direkt då jag kommer in i stallet lyser hela jag. det är härligt, det är mysigt och rent fantastiskt.
Trots att jag kommer låta som en hästnörd nu, så mår jag dåligt så är hästarna det bästa medlet att få tröst. Inte för att dem säger något, men inte fan smutskastar dom en eller ngt i liknande stil utan dem älskar en för den man är. Tröstar en genom att bara puffa med mulen eller bara stå där med huvudet tryckt mot en. Det värmer. Det värmer att ha någon som faktiskt är beroende av en. För det är dom, beroende av oss. Och iaf jag, är beroende av dem också.
Sting Sting Sting Sting Sting, min pojke.
No matter what.
Skratta åt mig, men isf har ni inte en susning om hur jävla glad man kan vara för att ha någon annan än en människa bredvid sig.
Nej nu ska Erika natta sig lite.
Ha det bra allesammans.
Puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Min svikare till kompis sa "stanna på msn i 20min så kommer jag in"

Din lovande kompis stannade i en och en halvtimme. det dök aldrig upp någon Erika inte.

din kompis tog självmord.



ni hade en bra tid tillsammans, men nu får du leva utan henne. tänk dig situationen utan någon Nathalie. fäll en tår. gensast på momangen.. för tänk om det vore sant.



hejdå.

2008-10-30 @ 00:08:34
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hjärta

2008-10-30 @ 00:09:09
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0