My best friend .

Det känns som om jag har inte visat min uppskattning tillräckligt.
Min uppskattning över att jag har dig.
För du finns alltid där, i vått och torrt, dag och natt och ja när som helst.
Vi har inte varit vi lika mycket på sistone, mycket pga hur jävla mycket både jag har haft, och säkert du också. på hur all skit kan få en att bli totalblind.
Men du är så enormt värdefull.
Den som gör min dag.
Som gör mitt liv värt att leva.
För du har fan aldrig svikit mig och jag kommer aldrig svika dig heller. Jag finns alltid här för dig.
Och det kommer alltid vara du och jag, mer än någon annan, vi vi vi, tusen miljoner gånger om.
Bästa vänner för ALL tid.
Jag älskar dig Nathalie, you rock my world. <3
 ( ps. träffas helgen ? )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag skojar inte när jag säger tårögd.

men iallafall, jag är fortfarande inte hemma i helgen =(



<33

2008-10-31 @ 10:35:09
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0