Erika ig ?

HAHA, så jävla elakt !
Victor bara ( om ni har sett kommentaren ) bra betyg.. du måste nog fixa betyg i bild först.
Ja nu ska ni få veta det hemskaste.
Ida ( vår bildlärare ) visste inte om hon kunde sätta betyg på mig i bild, jag måste säga att jagkänner mig jävligt jävligt dålig. på tal om det så sa iaf Jocke så att : jag prata med henneoch det är klart du får godkänt men hon menar kanske mer ha kvar det betyget du har nu ? ( vg ) jaja då skriver man inte att man inte vet om man kan få godkänt ! jävla subba, ursäkta mig. jag blev skitlack, hon har inte ens förvarnat mig och jag har åtminstone gjort det jag skulle. och för ett jävla huvud som råkade bli lite dåligt, så kanske jag får ig. Jag gör som tony : asgarvar.
haha jaja.
Igår så var jag på Jägers, haha japp. jag och Charlotte fick ryck och stack ditändå, lite kul var det ändå i början, men sen däremot.. skittråkigt, vi placerade oss vid ett bord i runt en timme och ringde hennes morsa . Tristess, jajjemensan.
Idag blir det iväg med ngra kompisar :) Mycket trevligt.
Och nu blir det kanelbulle dags ! ( med choklad i ) mumma ! Jag funderar också starkt på att handla en Ben and Jerry glass idag också, det är fettodagen idag.
Vet nt riktigt om jag kommer kunna skriva så mkt nu i ngra dagar, för jag ska på dop imorgon och sen kmr victor och vi sover över tsm för andra natten i rad ( muuuuusigt. ) Ja för vi ska sova över idag. Jag är lite lycklig må jag säga, trots att jag träffade honom igår. usch jag är desperat. haha. men jag tycker iaf det är det härligaste som finns att vakna upp tsm med ngn man älskar, så är det.
Och btw, Nathalie, jag saknar dig. haha, jag fick sånahära saknadskänslor nu.
Ha en bra lördag allihopa !
Om tre timmar kommer Charlotte på visit.
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0