Det får fan bli ändring nu!

Visst jag är kanske lite sen, men bättre sent än aldrig antar jag och jag tänker ändå ta upp det med branden på norrevång.
allvarligt talat jag fattar inte ert resonemang, det är fan lågstadie och mellanstadie barn som går där och ni bränner upp deras länga som om det inte betyder ett skit för er ? visst det gör det kanske inte, men det är fan ingen ursäkt, fatta vilken jävla röra dom små barnen kommer att få nu. Och vem fan kommer känna sig trygg i skolan, på arbetsplatsen,överallt ?
Var man än är så kan man fan bli innebränd i princip.
det var någon som sa att dom ungefär tävlar om vem som kan vara värst, och jag menar, om så pass mycket av norrevångs lågstadie och mellanstadie byggnad brändes ner ? Och sen ekenäs matsal, alla containrar osv. vad fan händer härnäst ? är det bergaskolan som blir drabbade ? eller kanske till och med villor där folk bor i ? Lagerhuset ? Bian kanske ? Sten Stenssons ? nämen allvarligt talat så kan det låta riktigt överdrivet då jag sa allt det nyss, men det är det ju inte ? det blir ju bara värre och värre hela tiden och jag förvånas inte överhuvudtaget.
Ni är ju rent ut sagt  dumma i huvudet .
Ni sabbar för andra, och går omkring och tror att ni är sjukt grymma och har respekt, och att snuten aldrig kommer att få tag på er. och jag hoppas att ni njuter av det. För ni kommer fan inte känna så länge alltså.

skratta inte åt mig nu.
men jag har faktiskt funderat på att bli politiker eller något sådant ibland.
Förändra världen liksom.
Jag är så jävla trött på allt skit. och dom politikerna som finns nu, de flesta är ju bara allmänt korkade eller skrattretande, rent ut sagt idioter. Det får fan bli ändring nu.

Någon som håller med ?

Kommentarer
Postat av: hampus

inte lagerhuset! där bor jag :(

2008-10-06 @ 21:11:42
URL: http://www.metrobloggen.se/hampuspersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0