Today

Kolla bara hur extremt lat jag har varit på sista tiden !
Jag har bara tappat blogglusten, och jag kan säga er att det är inte roligt. Jag antar att det hade varit roligare att blogga med bilder att lägga in, ( och det kmr bli fixat då jag börjar ta foto och när är det ? aldrig ! ) , dessutom är jag så trött på blogg.se och GUD GE MIG NGT NYTT ! vad tusan är det här ? och annars, så har vi så jävla mycket just nu, prov 24/7 och jag har verkligen knappt tid till ngt annat. NIAN SUGER.
Så därför funderar jag på att ta bort min blogg, har ändå ingen lust till att skriva så känns onödigt att ha den kvar.
Men jag väntar lite.
För jag är ganska rädd på att jag kommer att ångra mig.
Idag hände inte mycket, var rätt gladi skolan idag, imorgon har vi musikprov, so och sv. ( puh två timmar med fexe ) och jag missar no:n eftersom jag ska till medborgarhuset med elevrådet till FYRA: det är ju sinnes för fan.
Idag badade även jag och några till för vi hade missat livräddningen så vi pallrade dit och vi hade ganska kul ändå =)
( och ja jag överdrev då jag hojtade att vi hade roligast i världen ) haha.
Nu däremot, ska jag räkna en massa matte. och sen blir det till att läsa för min del ( sista boken som jag behöver läsa nu , wei ! ) Ha det bra
Puss


Kommentarer
Postat av: Hampus

skaffa facebook :)

2008-11-26 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0