Sushi ?

Tja allihopa ! Ni mår bra får jag hoppas =)
för det gör jag iaf.
Idag har jag mest slappat för att vara ärlig, handlat fars dag present, pluggat fysik och strax ska jag ta itu med bilden som jag fullständigt avskyr. Totalt onödigt, och anledningen att jag tydligen fick ig på den bilden var kort och gott för färgerna inte hade smält in i varandra.
HALLÅ ? Var det det enda eller ?
Ibland är det skrattretande hur petiga lärare är.
Men ida sa iaf att jag skulle anstränga mig så att den blev ful, för att den skulle inte vara fin. Hon sa något i stil med det här : " en del konstnärer gör målningar som bara finns till för att irritera andra och exakt så ska du tänka " Okej ida, ( jag håller på att skriva idag hela tiden ) , är det så du vill ha det. Kommer den likna Shrek eller vadå?
Så jag ska iaf alldeles strax ta itu med den :) Då har jag väl på mig typ en timme, innan gossip girl börjar.
Söndagens höjdpunkt !
Så vad har jag nu gjort i helgen ? I fredes stack jag, Charlotte och nathalie och käka pizza på Gulex ( det heter väl så nu och inte Gulec's ? ). Sen hyrde vi film ( NATHALIE GLÖM INTE ATT LÄMNA FILMERNA, VI VILL INTE HA MER PENGAR ATT BETALA BARA FÖR DET ) wrong turn 2 ( som alla satt och skratta till ) och Linas kvällsbok (som jag sett tusen ggr, sjukt dålig men med roliga scener lite då å då ) . och vi handla godis. med det stack vi till Bubblan, vår fritidsgård på vår skola. och egentligen var det inte så märkvärdigt, men vi snacka med en hel del och det var supertrevligt.
På lördagen så stack jag till Ä-holm till syster och prova sushi. Okej för att vara HELT ärlig.
Det smakar värre än chili con carne och ärtsoppa tillsammans !
Så jag åt upp hennes frukost istället :)
På kvällen kom bästis Luddsi och hälsa på, det var jättetrevligt och definifitt ett bra tag sen :)
Så jäkla mycket att snacka om !
Och nu idag sov jag till 12 och här sitter jag nu.
Imorgon är det dags att rida och frågan är ju. VEM ? Ingen aning, men med tanke på alla 6 halta hästar så tvivlar jag på att jag kommer få Sting.
 Otroligt intressant inlägg eller hur ?
är det bara jag som ofta känner mig som en fjortis då jag skriver ? Vet inte varför direkt, men så är det väl.
Ha det bra ! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0