Questions

Jag snodde den här av miss. Nathalie ( tack på förhand, eller jag borde nog säga efterhand ) <33

STEG 1:

-- Bor: Kastberga utanför Eslöv
-- Ögonfärg: Jadu, det undrar jag också. en himla blandning av grön, brun, lite blå och gul? 
-- Hårfärg: Cendré tror jag det kallas.
-- Längd: 1,65 minsann!
-- Skostorlek: 38-39 
-- Höger eller vänsterhänt?: Höger 
-- Stjärntecken: Fiskarna


STEG 2

-- Skor som du bar idag: Mina " sjömansskor " ( som jag måste ha pga. min stackars tå. tänk hur bra det känns att gå i ballerina mitt i vintern)
-- Dina svagheter: Jag har får höga krav på mig själv. jag kan bli helt knäckt för minsta lilla. ( det är väl en svaghet eller?)
-- Rädsla: Att mista dem som betyder mest, och att förlora sig själv tror jag.
-- Målsättning: Bara att leva livet var minut.


STEG 3

-- Ditt mest övertygande uttryck: öhm, jag skiftar nog rätt mycket. ett stort leende och en massa förklaringar så folk tröttnar på mitt tjat brukar funka.
-- Första tanke när du vaknar: Oftast funderar jag på vad jag har drömt under natten, haha eller på om jag har drömt något alls. 
-- När somnar du: Det beror på vilken dag det är, helger ofc. bra mycket senare men det ligger runt elva annars. Jag är inte typen som kan hålla mig vaken särskilt länge. ( Fråga mina kära vänner )

STEG 4

-- Pepsi eller Coca Cola: COCA 
-- McDonalds eller Burger King: Donkan ofc.
-- Adidas eller Nike: Adidas
-- Lipton Ice Tea eller Nestea: Jadu jag skiter faktiskt i vilket.
-- Choklad eller vanilj: Choklad


STEG 5

-- Svär du?: Fyfan, jag svär som en sjöman. ( man får väl hoppas att jag blivit bättre för helvete ? )
-- Sjunger du?: Ja sjunger gör man väl någon gång då och då men om det låter bra det tvivlar jag på.
-- Duschar du varje dag: Jepp
-- Röker du?: Nä, fester kan väl hända.
 -- Gillar du skolan?: Det är kompisarna som gör det.

-- Tror du på dig själv: Jajjemensan
-- Tycker du att du är snygg?: Knäpp fråga ändå, jag tycker defintift inte jag är ful men alla har väl bra och dåliga dagar, och snygg är väl till att skryta/överdriva.
-- Tycker du att du är hälsosam?: Haha ja ganska så

-- Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast
-- Gillar du åska?: Åh ja det är så mysigt.


STEG 6

Har du någon gång:
-- Druckit alkohol?: Ja
-- Rökt?: Ja
-- Ätit en hel ask müsli?: Vad tusan menar man med ask, jag har müslin i en påse ;; 
-- Ätit sushi?: Ja och jag gör inte om det igen. Det var det äckligaste jag någonsin ätit.
-- Stått på scen?: Ja 
-- Skejtat: ? Mja, jag är tveksam men någon gång har man väl testat såklart.
-- Bakat?: självklart
-- Stulit något?: Räknas ett leksaksglas från dagis ? (A)
-- Kysst någon?: Ja
-- Haft sex?: Ja
-- Varit kär?: Ja


STEG 7:

Har du någonsin..
-- Däckat eller varit jättefull?: Aldrig däckat men jättefull japp. 
-- Blivit kallad hora ? Det har jag säkert, det har nog alla antagligen eftersom en del folk är helt enkelt idioter och kan inte hitta på ngt bättre.
-- Blivit nerslagen?: Nej  
-- Kastat en sten på en ruta?: Nej det tror jag inte, vad har man för anledning ? 


STEG 8:
I framtiden..
-- Namn på barn?: William, Caspian och Maya.
-- Hur vill du dö?: Somna in typ.
-- Vad vill du bli när du blir gammal?: Världens äldsta kvinna och stans ballaste kärring !


STEG 9

-- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Min familj
-- Antal CD-skivor du äger: Haha usch jag samlade fan på sådana då jag var liten, jag har tusentals känns det som, mestadels Spice girls och Black Ingvars.
-- Antal piercings: Bara i öronen, men naveln inom kort.
-- Antal tatueringar ? Inga, men snart så. Jag längtar.
-- Hur många gånger har du varit med i tidningen?:  Aldrig :( ( tror jag )
-- Antal saker jag ångrar: Åh egentligen är det många men det som är gjort är gjort och man behöver inte gråta över spilld mjölk.


STEG 10

-- Vad ska du göra i sommar?: Sola, bada, festa och träffa kompisar. ( och vem vill inte gå på festival ? ) 
-- Vad ska du göra i vinter?: Hoppas på snö, njuta av julen och en massa mys !
-- När tar du studenten?: Det är minsann ett tag tills dess. Vad blir det nu ? Ca. tre och ett halvt år.
-- Vad gör du efter gymnasiet?: Jag tror jag ska ta ett sabbatsår eller så, annars blir det utbildning.
-- Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Ja
-- Vad händer till helgen?:  fest förhoppningsvist. träffa charlotte ska jag nog i vilket fall som helst .
-- Vad vill du helst just nu?: Slippa all världens plugg och ha ett långt härligt lov framför sig.


STEG 11

-- Vill du ha pojk/flickvän?:  Varför inte, bra/dåligt med både alternativen.
-- Vad tittar du på först hos en kille/tjej?: Nej vad svårt. mycket kläderna, har han byxorna uppdragna i rumpan och farfars hawaiiskjorta på sig är jag dock inte intresserad. Han ska gärna vara avlslappnad också, chill av sig liksom, mogen men ändå kunna släppa loss. Och framförallt, låta en ha sitt eget liv fast låta det gå in i bådas.
-- Vem är den perversaste person du känner?: Roligt snuskig eller sliskigt snuskig ? R.S : nog charlotte, men nathalie är rätt duktig på att släppa loss även då det väl gäller. S.S : Känner och känner.. ALLE UTAN TVEKAN !


Kommentarer
Postat av: charlotte din älskling

nog är jag pervers alltid :)

men ingen klår Alle i busssen

hahahahhaha, helgen älskling !

2008-11-27 @ 13:24:49
URL: http://cnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0