Oklahoma

Idag har jag även lyssnat på Declan - An angel
Den är så sjukt fin, tycker ni inte ?
Jag grät även till videon, inte så mycket sången för sån fullträff var den väl inte. Men
Oklahoma - Billy/ tror jag den heter.
Jag tycker ändå den har något speciellt över sig.
Igår slog jag även igång med two worlds, i will always return och ( hahaha ) haiducci-dragostea din tei. Nä men jag kom in där av någon konstig anledning sen höll jag på att skratta ihjäl mig då jag lyssna på den, och tänk. den var värsta hiten för några år sen men nu däremot ? Ja folk har nog till och med glömt bort den. haha
Nej nu ska jag gå med mina musiktips och ni får ha det suuuveränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0