Nytt och fräscht

Tudelu !
Vad har jag nu gjort ikv ? En del av mina vänner är på Jägers, men jag pallar faktiskt inte. såvitt jag vet är det för en gångs skull MÅNGA som ska till jägers eller är det jag som missuppfattat det.
Men hur som helst så bestämde jag mig för att spara pengarna, dessutom tycker jag det är så förskräckligt tråkigt med lillejägers ( eller tja insparken var skoj ) så jag hoppar över det.
Just nu värker min stortå för jag har dansat en hel del, en och en halv timme för att va exakt tror jag på dansen, och nu här hemma en halvtimme kanske, men det är så jävla skoj och jag kan det fantamej nu ( eller nästan, jag behöver en partner... NATHALIE ! ). Aja, jag har nyss blivit klippt av Elin och jag blev nöjd, mitt hår var skitslitet så nu känns det bättre. Det värsta är att Elin försöker tvinga mig till att färga mitt hår imorgon/söndag och jag är så jävla tveksam men säger Elin det så är det väl bäst att lyda.. mhm tveksamt, för eller emot folk ? färga eller inte färga ? Dessutom är det dags för piercing. Ja i navlen ofc, men jag blev sugen på piercing i tungan eller bitchpiercing nu. men det får vi väl se hur det blir med den saken. Något ska det fantamej bli. Nu i vintertider känner jag mig så förskräckligt tråkig så jag måste förnya mig NU.
Åh jäklar folk kommer att få en chock :(
Och imorgon blir det nya klädesinköp också, japp denna helgen blir det nog verkligen en förnyelse. Plus att Charlotte ska sminka mig imorgon ( med eller utan fest visst snygging ? ) åh ja. Nu återstår det att se. Jäkligt skoj ändå.
Nä nu medan mina kompisar shakar asset av sig eller vad dom gör utom Charlotte så ska jag ta och plugga FRANSKA. japp en fre kväll för jag måste lära mig in glosorna + kunna översätta texten vilket jag inte kan.
JA ! FREDAG FREDAG WOUUH !
Ha det bra allesammans
Au revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0