Money must be funny.

hejhej !
Söndag idag.
Erika är sjukt förkyld och tja.. det är inte så roligt kan man säga.
Men det är sånt man får ta,när man springer med rumpan bar. förhoppningsvist är jag frisk imorrn !
Idag blir det att plugga so och svenska, svenskan fattar jag absolut ingenting av. dessutom ska jag läsa ut två böcker och skriva bokrecensioner har jag bestämt så det är bäst att jag sätter igång NU !
Och innan jag går måste jag bara skryta lite och vara liitegrann glad.
För min pappsen, har gett mig 1000 spänn.
Tack så mycket, jag blev ytterst glad. ( haha eller han kanske tänkte att jag skulle köpa fars dag present för dem pengarna ? )
Och tack så mycket farmor, för att du gav mig 100 spänn.
Och tack så mycket moster, för att du gav mig 150 spänn.
Och tack så mycket barnbidraget, som gör att jag har en hel del pengar på kontot också.
Och jag får inte glömma, tack mamma för att du gav mig 250 spänn.
Money money money, must be funny, in the richmans world.
YEAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0