Min lilla vardag

Tja allihopa :)
Hur mår ni ?
Just nu mår jag faktiskt bra, lite trött och kissblåsan trycker på som fan men äsch, jag orkar inte gå dom metrarna till toaletten. ( intresseklubben antecknar )
Jag ångrar mig att jag sa i går/förrgår att det inte var tillräckligt kallt för denna årstiden för nu gav gud igen och det är svinigt kallt och blåsten drar igenom märg och ben. fy fan vad arg jag blev idag då jag skulle cykla hem. till skolan är dte bättre för då går dte undan men hem så kommer man knappt nån meter i denna jävla blåsten och kylan. HÖST SLÄNG DIG I VÄGGEN !
Dessa dagarna har varit super ändå :) Glada människor, mycket att se fram emot och softa dagar har gjort susen.
Det jag längtar mest till just nu är faktiskt SYSLÖJDSLEKTIONEN. ja tro det eller ej, innan har jag tyckt att det varit pain in the ass, men jag bara längtar tills jag kan sy in mina byxor. Min nya hobby : att sy in byxor, haha just snyggt !
Nästnästa helg tror jag bestämt att jag ska shoppa, och det är väl behövt kan jag säga. eller egentligen inte men jag känner mig så jävla trist just nu och vill ha nya, coola grejer. att sy in mina byxor till världens stuprör som gör att jag använder dom som jag aldrig använt dom förr, gör ju också att man känner sig just ny, trots att man faktiskt inte har köpt några nya grejer. det är det jag ska satsa på i slutet av terminen på syslöjden - make over.det passar mig bra. mest i börsen.
idag hade vi svenskaprov. ( oj svenskprov ) och det gick SKITBRA; fan vad glad jag är. säkert slarvfel det harman alltid men jag år lite lycklig. Nu ska jag bara ge järnet den sista månaden och sen blir det kort och gott : söka till natur för mig.
Jag tycker att denna sista månaden är så sjukt spännande. det känns som vi ska göra en massa grejer, och tänk snart är det jul. okej, nu går jag väl till överdrift men fan vad tiden går fort !
Plus att nu har jag en sådan period, att jag mår sjukt bra. då presterar man bättre i skolan och skolan och livet blir fan så mycket enklare. och att få fortsätta med ridningen dessutom.
OH I'M FEELING GOOD YOU KNOW !
Just nu har jag även min andra bokrecension avklarad, 2 kvar och det ska jag ha klart till slutet av helgen. Slipper jag det för resten av terminen.
Imorgon ska vi gå på bio, This is england. har ingen aning om den är bra eller inte, men hade tänkt se trailern nu och så får vi se :) jag måste ju ändå se den förr eller senare, det bästa imorgon är att vi ser bio typ hela förmiddan, sen har vi bara klassråd då vi ändå snackar, sen lunch, sen har vi so ( som är den enda riktiga lektionen imorgon ) och sen e-val då jag ska dra till bilden för att fixa till mitt betyg. jag är taggad som fan = DETTA SKA BLI BRA OKEJ !
Jävla ida :@
nej nu håller jag seriöst på att kissa på mig.
Så ni får ha det underbart och vi hörs !
.... Julen den kommer hopp farallara barnen omkring dansar omkring dansar omkring.
HEY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0