I'm walking on sunshine

Ja exakt så känns det just nu.
Jag lever livet.
Hur som helst.
så en goodiebag till Charlotte som gissade rätt. ( haha skippa goodiebagen är du bussig jag skulle bara låta fashion )
Hur är det med er idag ?
Jag mår bra, sjukt trött bara så jag ska passa på att sova nu, för idag försov jag mig nämligen till halvåtta och jag fick en jävlar i det brått att göra vid mig, ( jag brukar normalt gå upp kvart i sju/sju men det är då jag valt kläder ) vilket jag dock inte hade gjort idag..
Hur som helst så har dan varit helt okej, och det märks verkligen att det är höst nu ute alltså, men ändå har jag för mig att d brukar vara fan så mkt kallare ute vid den här säsongen, fast jag kanske har jäkligt fel ?
Aja jag och mamma stack till billigt-berga idag och skulle handla ngt som jag kunde äta. så fanns där inga kycklingkorvar så jag ville inte ha korv, sen fanns där inte kartoffelmos så då ville jag nt had et och köttbullar heller.. haha jag lät som en jävla lipande barnunge som är så sjukt kräsen i affären, hahah mamma skämdes nästan. jag gick där " men det är äckligt, och usch och nä. och jag skämdes nästan för mig själv men sluytligen blev det SNABBMAKARONER ( fullkornsmakaroner in my ass dom smakar grus ) och carbonara. det var typ ostsås liknande så jag skar själv skinka till det och voila = supergott !
Funderar på att ha det imorgon också faktiskt..
Är jag inte det så är jag nudelgalning och nu har jag blivit müsli galning med.
Ojdå
Nej ni får ha det suveränt allehopa !
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0