Glömskeinlägg

fan ta dig erika ! nug lömmer du ju hela veckan. jag som skulle berätta hur min ridlektion var.
ahaha skitkul.
tror ni att då jag kommer in där så jag ha bingo, 24 åringen i stallet som jag ALDRIG har ridit och ALDRIG är med på våra lektioner. men nu minsann fick jag han, och för att vara gammal som grålle själv så var han pigg som en get och marie berömde mig mer än hon berömde dem som mobbade mig att jag skulle ha bingo.
ledsen tjejer, men känn er knäckta..
hahaha
Och jag ska inte glömma detta heller : IMORGON, ska jag, charlotte och nathalie ut och äta, hyra film och handla mängder med godis. kommer bli världens mysigaste kväll det slår jag vad om !
Ja nu fick ni ett sånt här glömskeinlägg.
Jag är bara så jävla glad just nu.
( och hehe.. kissinödig. Som fan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0