ALLT ÄR MITT FEL

Allting är mitt fel.
Eller hur ?
Allting har alltid varit mitt fel.
Eller hur ?
Jag säger bara fel saker hela tiden.
Eller hur ?
Jag ställer till skit.
Eller hur ?
ALLT ÄR MITT FEL ELLER HUR !

Men hur tror du det känns då ?
Att veta att den man älskar som mest har gått till någon man hatar direkt efter något fint som tog slut.
Och tänker, just i det ögonblicket. jag betyder ingenting. eller inte tillräckligt iaf. du är elak mot mig men snäll mot henne.
Som idag
Du sa själv att du är fan inte perfekt.
Nej men det är hon.
Eller hur ?
Va vänner snälla, men lägg inte skit på mig.
Eller så kanske man inte ska säga, lägg inte mindre kärlek på mig.
Men jag antar att det inte finns nog till oss båda.
Jag säger det igen.
Va vänner
Jag vill inget hellre.
Jag har ju redan gjort tillräckligt med skit.
Eller hur ?
ALLT ÄR MITT FEL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0