Valborg

Oj var längesen det var sen jag skrev !
Men det blir jus å hela tiden för mig.. men ja jag måste skärpa mig ! ( vilket jag ändå sagt miljontalsgånger men skitsamma ! ) . Denna veckan..tja, har hänt så jävla mkt roligt men attans att jag inte kommer ihåg det. ehm.. ja, jag säger till om jag kommer på något.
Igår var det Valborg, och jag och Charlotte stack och käka pizza på Vikingen och då ringde victor och victor, och försökte sitt sista försök att jag skulle till stehag ( jag funderade över det innan) men ja, det sket sig så jag umgicks med älsklingscharlotte och vi stack till marieholm. Förfesten var då hos Tribbe och NU ska jag försöka räkna upp alla som var där, dessvärre är att jag e inte helt säker på namn men vi hoppas det blir bra : Joel, Littan, Tobbe, Mackan, Tribbe då, Hampus, Max och hette den sista Rasmus ? Äh skitsamma, och jag och Charlotte då. vi hörde dom direkt då vi stod utanför för dom sjöng en jävla massa. typ fotbollsvisor och liknande, aja.. sen gick vi SKITLÅNGT till Victors hus, där vi hade fest i några timmar ( nån timme det kanske var tillochmed ) för sen spydde någon och någon sparkade in en dörr och sen kom nattvandrare så en del folk flydde iväg ut på åkrarna och liknande, eller iaf jag, mackan och joel gjorde det och så började det såklart regna..
Hur som helst så fick charlotte astmaanfall och fyfan vad rädd jag var, för hon hade ingen astmamedecin eller alls något sånt, men det gick bra och sen medans hon och tribbe fick skjuts hem till dom, så gick jag, tobbe och mackan till tribbes hus. Puh, det var nog det mesta ( förkortat givetvis men ja ) . Jag tycker lite synd om Joel/Littan och Mackan bara, för jag var utnyttjare både dit och hem pg.a att jag hade ingen jacka så jag fick låna Littans dit, Joels lite också ( han var ändå rättså mycket packad så han märkte väl inte så mycket att han frös direkt ) , sen mackans hem. Blir dom förkylda så kan man väl säga att det är lite mitt fel..
Aja, är man gentlemän så är man som man säger.
OCH det sistnämnda : Jag och Charlotte kissade hela tiden, ja ute förstås. buskar, gräs, åker. Vi förstår ju iaf hur det känns att inte har dass inomhus efter det här..
haha, Nathalie och Elin ringde också, det värsta var att en " busringde " till mig från dolt nr och man hörde direkt att det var elin så jag tänkte babbla på med henne då, så lägger hon på så en minut senare kommer det ett sms från nathalie ( elin ? ) : Busringde någon till dig också ? . hahaha så jävla dåliga !
Haha aja, tack alla för kvällen :)
Nu, ska jag fortsätta kolla lite på bloggar, sen ska jag träna, sen upp och antagligen städa stevens hus ( perfekt nu när det regnar ) så får jag 200 spänn sen och sen nästnästa helg ska jag SHOPPA. med Linda, mm ja shoppa massvis av sommarkläder nu innför sommaren ! Ska bli skitkul !
Men vi hörs, sköt om er !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0