Tjejer vs killar

Killar, killar, killar, vad gör dem annat än pillar ?
När jag gick si och sådär i femsexan, eller sexan var det nog. så förstod jag inte varför alla tjejer var så negativa då det gäller killar ibland, varför dom " pillade " så mycket, ja inte märkte jag det. jag förstod ju inte.
Nu gör jag däremot.
fast jag tror det har blivit övermycket.
Killarna går och tar en på häcken och liknande, och en del råkar ju bara snudda vid ens pattar, jag tycker det går för långt, jag tycker det går för långt då det kretsar kring pattar och " där nere " . häcken kan jag tycka är okej, men det andra är för privat.
men sen är det ju överomogna killar med övermånga hormoner som får dem att bli såhär superkåta och få " bånge i huvudet " och göra såhär. Och då dom kommer och " har du haaaft seex, äär du raakad " . Jag tycker ni är så gulliga, och varför tror ni att tjejer satsar på äldre killar ? för dom har ( förhoppningsvist ) kommit över det här stadiet.
Jag var tvungen att nämna några ord om det.

Annars tänkte jag ursprungligen ta upp ämnet killar i allmänhet.
ja, hur vi tjejer tänker om er. Eller, alla jag snackat me det här om säger detta, så det är antagligen sant då, sen finns det ju alla som inte är så.
1. Vi förstår inte att ni ibland inte kan svara på msn.
2. Vi förstår inte hur ni kan vara ONLINE och göra ovanstående ( 1 ) och sen bara helt plötsligt logga ut.
3. Vi förstår inte hur ni kan låta en dålig fotbollsmatch som gjorde er frusterade gå ut över oss.
4. Vi förstår inte varför ni inte skriver långa kärleksförklaringar innan ni loggar ut om ni nu är intresserade av en.
5. Vi förstår inte varför ni inte är glad all the time då ni snackar med någon ni gillar.
6. Vi förstår inte varför ni inte kan visa känslor på samma sätt som oss.
7. Vi förstår inte varför ni ibland inte skriver till en om man loggar in, och ni är online och gillar den personen som loggar in.
8. Vi förstår inte varför ni ibland måste vara macho då era killkompisar är i närheten.
9. Vi förstår inte varför vi tänker allt det här ovanstående, trots att det mesta inte betyder ett skit.

Det roligaste är att vi tjejer kommer alltid bli ledsna eller liknande över något av dessa påståenden här ovanför, det kommer aldrig ta slut. Och sen kommer vi med förklaringar , bortförklaringar. haha, om allt möjligt.
Ungefär såhär :
tjej 1 : han svarade inte mig, han bara loggade ut ! :(
tjej 2 : men det betyder inget, han hade säkert bråttom, du vet att msn betyder inte alls ngt för killar ! ..... osv
tjej 1 : är du säker på att han tycker om mig ?

ÅH, alla dessa bortförklaringar.
sorgligt nog är jag likadan.
Vi ska sluta ge ex.
Det betyder inget.
Punkt slut.
mer behövs inte.
Om vi i fråga tycker att " det verkar faktiskt som han tycker om en " ( om man nu tänker logiskt och inte tycker att puss betyder jag älskar dig utan i måttlig skala ) då är det antagligen så.
Sluta tveka, tänk positivt så går allt !
Det är mitt nya motto.
Jag orkar faktiskt inte skriva mer om det här för jag tror att allt detta räcker, för att förklara vad vi borde ändra oss på och liknande, och det här har redan tagits upp sådär en miljon gånger, så jag tror inte det är något nytt.
men som hampus sa :
Tänker du negativt, så blir det negativt.
Då slängde jag negativt i väggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se http://dontseizetheday.blogg.se för se våran uppfattning om tjejer Vs killar.

2008-05-23 @ 19:33:54
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0