Sööndag

Nu har jag sagt i evigheter att jag ska skriva mer om åsikter, men nej . orkar inte just nu, jag är lat och jag ska " säga till mig på skarpen, och gör jag inte det då, jag då vankas det smörj ". en annan dag lovar.. är trött som en get just nu.
Idag har jag hunnit sola och bada en timme, det var nice ! var på konf och kalas och så, sen städa jag min grannes hus och tjäna pengar och sist men inte minst var jag ute och jogga.
och då jag är i dörren då, så ser jag typ tre grabbar cykla utanför och enligt mig var jag inte vidare snygg s jag for in genom dörren igen, haha såg nog rätt så roligt ut om dom nu såg det.
festen igår var helt okej.. jag tyckte inte det var fullt så roligt men det hade sina bra stunder :) Bättre lycka nästa gång som man säger. jag vill shoppa ! shoppa jättemycket igen, vill ha lite mer festfodral och så. aja.. vi får se, jag måste faktiskt använda dom kläderna jag har också.
Imorgon är det skolaoch markarbete. Helt okej, jag tycker fan allt är helt okej nuförtiden, haha tänk positivt !
Och en helt annan grej som jag måste skriva några meningar om : som ingen kommer fatta men whatever, skriver mer om det sen.
fan vad jag är osäker !
osäker på allt.
ibland är du underbar.
Ibland omogen.
Jag vet inte vilken som är sann faktiskt.
Jaja.
Nathalie Elin Charlotte Ludvig är bäst !
Jag säger det hela tiden men haha, that's the way, aha aha i like it . aha aha.
CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0