Sommaaar.

Tja !
Gud vad trött jag är, men ska ändå försöka pallra mig ut i jogginspåret senare, och kaanske städa Stevens hus ( mm mitt sommarjobb, det och här hemma, not nice ) För imorgon ska jag städa här, jag hatar och städa men jag är starkt behov av pengar så det får väl gå !
Idag har jag varit ute och solat och badat hela dan. helt ljuvligt väder ! Jag älskar sommarn ! ( trots att det egentligen inte är sommar än, det är trots allt bara 31 maj, så vi är dock fortfarande i vårsäsongen, haha )
Hoppas det blir lika fint imorgon med för då ska jag ut !
jaja.. Kom också på att mitt senaste foto av mig själv togs för typ ett halvår sen, så det är nog dags att fota lite.. eller vad säger ni ? Ska se om jag hinner senare ikv :)
Även ikväll ska vi äta pizza !
kanon !
Nej nu ska jag dra igen, är allmänt seg i huvudet och ingen vidare på writing just nu..
Lots of love
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0