Mycket bättre !

Tjena !
jag mår mycket mycket bättre idag faktiskt ! så pass mkt bättre att jag vill ut och sola lite MEN det är ju självmord i princip, för då lär jag väl bli ännu sjukare, men får väl höra med mamma, lite sol skadar väl inte ?
hur som helst så ordnade det sig med den teoriprovet som jag egentligen skulle gjort igår, marie sa att jag bara skulle komma lite tidigare innför nästa ridning så att jag 1. hann göra teoriprovet.2. hann rida fram sting innför dressyrprogrammet. 3. utföra dressyrprogrammet sedan :)
kanon ! faller mig alldeles utmärkt in.
dessvärre så missa jag samhällsprovet idag, men då kan jag j u höra lite med dom andra snyggingarna och få veta lite vad som kmr innför det :) jag har verkligen problem med samhälle ! det går inte att få in allt om krig och fred och piss.. ledsen men irakkrigen har varat för länge och utan anledning för att intressera mig..
Men precis, ( okejdå, typ tio min sen för att vara exakt ) fick jag värsta idén ! Har hur många jeans som helst, gamla jeans.. som dom flesta svänger ut där nere, och visst det är inne igen men jag <3 stuprör, jag hatar utåtsvängda jeans, något som jag aldrig kommer kunna sätta på mig ! ( trots att det är snyggt på andra ) SÅ jag ska skaffa mig ett par nya shorts. så jag ska sätta saxen i två par jeans nu och sen voilá . två par nya shorts, kanon enligt mig !
Ska nog vara hemma imorgon också dock.. så jag blir HELT frisk. sen då jävlar. back to school och vet ni vad ?
Det är förjävla skönt ändå !
jag saknar er alla.

Puss
Erika

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!

(Och missa inte tävlingen i min blogg
där man vinna en bloggdesign)

2008-05-27 @ 11:55:25
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0