Jumping all over the world.

Tjena !
Fasn vad jag är glad.
Allt är så himla bra.
Det är nog mycket vädret också som gör att allt är på topp !
Hur som helst så igår, hände det rätt så roliga grejer. för det första så samarbetade vi med 5b och 8b, och vi måla och grejer vilket inte var lika roligt men sen hade vi sjukamp, så skulle vi göra en skulptur då, så efter att vi hade gjort det så tänkte jag pröva en " ny skulptur " . och jag tänker nt avslöja sanningen förräns sist. Så : Jag sa åt Kim och Mattis att ställa sig i doggy style pose, haha nej skoja.. på knä då* Så la jag mig typ över dem och sa åt mattias att sänka ner sig lite för det var mycket bekvämare, så sa jag åt dem andra att göra ngt trevligt bredvid då. Så säger en femma då : men den förra skulpturen blev jättebra. Jag : jaja jag vet, jag ville bara ha något att vila på.
Haha snacka om att huvudet höll på å flyga av , av Kim och Mattias.. hihi, men det var riktigt kul, klädstafett och sånt. var helt överglad och sprang omkring med femmorna och sånt, jag ska föreställa en åtta ! men ja.. barnasinnet sitter kvar antar jag .
Sedan då jag skulle till stallet märkte jag att det inte var någon cykel till mig så pappa skjutsa mig till vägkorset där jag skulle möta malin, så satt jag där och väntade en kvart typ, så visade sig att hon kommit dit tidigare och cyklat och skullat möta mig men jag fick ju skjuts, så sen efter en kvart så skulle jag gå å möta henne där hon kommer ifrån, då kommer hon ju ifrån där jag brukar cykla och cyklar förbi vägkorset för att jag dröjer så jävla länge, så såg hon inte mig då. så väntar ajg en halvtimme till , tillslut går jag upp till stallet så har vi missta varandra d¨och båda var lika irriterade haha, men vi fick ett gott skratt åt det :)
Och under tiden jag satt där och väntade i vägkanten körde där förbi en polisbil, som i sin tur vände och körde tillbaka.. haha och frågade varför jag satt här och om allt var bra och sånt, ändå trevligt men pinsamt ! ahahaha..
Så galen dag igår, och underbart ! Maj underbara maj <3
Idag däremot, jag sov över hos nathalie från igår till idag, sen åkte vi minibuss med en massa tjejer till skånes djurpark, ahaha och ja, vi sjöng och hade trevligt ( smådansa lite också minsann i dom svängigaste delarna ) och jocke bara efter två st fick dela bälte. " jag kör lugnt " jo men jo.. körde som en jäkla dåre ;) hahaha, fast vi hade grymt kul. sen träffa vi på alla andra i underbara 8c vid skånes djurpark, gick in och började gå runt och kolla på djur. Jag hade faktiskt skittrevligt, och solen gassa som bara den och alla var skitsvettiga och vice versa.. haha, se had vi typ en och en halv timme kvar tills vi skulle åka då vi kom tillbaks till utgången, så alla la sig ner och sola. och det var mys !
<3
Och btw ! Innan, så gick typ halva 8c igenom äventyrsbanan, haha grymt kul ! speciellt i den, då man går på en lina och håller sig i en lina, alla försökte få av alla och sånt, hahahaha. ärligt talat : tack för att ni finns, 8c. ni är de bästa jag vet ! Och som nathalie sa : jag vill bara att 8c ska vara på sebbes fest på lördag. hahaha.<3
Sen stack vi då till bums glassbar, tog en glass och sen stack jag hem och sola en timme, det var förjävla hett och tillslut stod jag inte ut mer utan gick in ( mkt pg.a en geting som jag och Linda blev livrädda för ) Imorgon hoppas jag på shopping efter skolan med syster, och isf kommer det bli skittrevligt :)
OCH såklart, en massa sol förhoppningsvist.
Nu lyssnar jag på min nya favoritlåt : scooter - jumping all over the world, seriöst. den gör en så jäkla glad. så sprallig typ, ja det tycker jag. och dom där åsiktsgrejena jag ska ta upp ( skulle ta upp igår ) som jag skrev i mitt första inlägg, blir att ta upp en annan dag, hoppas det är lugnt :)
HA DET BRA !
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0