jag tycker inte det är kul så varför skrattar jag ?

Det är helt vrickat, fullständigt jävla skitvrickat !
Skaffar man sig en killkompis, Och för den delen träffar den killkompisen som man gör med tjejkompisar, ja då tror självklart folk att det är något på g.
Visst, jag kan förstå att i början kan det lätt misstolkas, men då månader efter månader, går. och man fortsätter som innan, och säger till alla: DET ÄR INGET ! då tycker jag att folk borde inse fakta och lägga av.
det är inget mellan de här personerna och man får väl för tusan lita på dom i fråga då.
men nejdå.
Folk forsätter hålla på. " oh, du och han, oh. vad har ni gjort då ? " osv.. Jag vill bara fråga : tröttnar ni aldrig ? Ni frågar samma fråga om och om igen och visst folk skrattar ( ink mig ) och " nej det är inget " . men vad ska man göra ?
ens kompiar frågar en varför man skrattar, och man kan inte svara. Jag tycker inte det är kul så varför skrattar jag ? För att dom som säger det har ett skojigt tonfall, trots att dom menar allvar. vad ska jag görà ? ryta åt er och be er att hålla käften ? Då blir det säkert ännu värre. Ignorera er och låtsas att jag är döv ?
vad fan ska man göra !
Man kan säga till dessa personer och sluta, men dom flesta slutar inte. dom gör i max några veckor, sen kommer det upp från dom igen, eller från alla deras kompisar som dom sagt det till. alla dom andra kompisarna, en del som man inte ens känner. Så frågar folk hela tiden: är ni på g ?
Sen börjar rykten spridas, att man inte är på g längre nej visst.. men man har GJORT något. gjort något tror jag ni alla fattar vad jag menar, denna killkompisen, och denna tjejkompisen, har GJORT NÅGOT. Och nej det har man inte, man försöker förklara det ännu en gång, men fortfarande fortsätter dessa idioter till människor att hålla på ! en del som till och med varit ens kompisar ?
MEN MAN ÄR INTE EN KOMPIS OM MAN HÅLLER PÅ SÅHÄR.
Det är man inte, man ska bara ta bort den här människan från ens kompiskrets på en gång, man gör inte så.
Hur som helst, så börjar alla folk tro pågrejer, man säger det till allt och alla, " vet du det och vet du det " och tillslut räknas denna människan som någon smutsig, ja det brukar sluta så. för dessa är ju plötsligt inte " kompisar " längre, de är " kk ".
Och det tar på en, tro mig. jag harsjälv varit med om det, jag är mitt i det här, man tar emot alla ord, man skrattar och säger sluta, sen blir man mer och mer irriterad och säge rtill personerna, sen blir allt JÄTTESTORT. och dom människorna som sitter i gäng och retas, dom är inte lika självsäkra utan det här gänget.
Det är man själv, som får gå förbi ett sånt här gäng var och varannan dag och höra dessa ord som rent ut sagt är bullshit ! .
för ryktena sprids och sprids och tillslut kan det gå til någon man tycker om, och det tar den personen en fetbort från ens sk " lista " eller vad man nu betyder för den. Då har dessa jävla personerna som tycker det är kul att retas och dra in sig i grejer som inte rör dom ryggen ALLS. sabbat något som annars hade kunnat bli jävligt bra.
jag kan säga er, att man är lika mkt " på g " med den här personen som man är kompisar med dom personerna i det gänget, isåfall är jag kk's med er allihopa.
Jag tror inte ni fattar vart gränsen går, men det räcker nu.
man ska kunna vara kompisar med det andra könet utan att räknas som något mer, fy fan vad fjantiga ni är som håller på med sånt här trams. Time to grow up.
Och jag ska säga er, och få inga falska förhoppningar nu, bara för att jag säger det här :
MEN.
hade man gjort något med ens killkompis, vad fan som helst. så hade INGEn behövt brytt sig, mangör vad man vill och folk behöver inte lägga sig i, dom kan hålla sig till sitt eget, lönt och bry sig om något som dom inte ens har med och göra. Det är två helt olika individer, och två helt olika individer i ett helt demokratiskt land, betyder att domkan göra vad fan dom vill. Så sluta lägg er i, det lönar sig aldrig.

Och jag säger det igen :
Dem så tror att bara för att man är bästa vän med en av andra könet, är man automatiskt på g eller har gjort något med denna personen. Att man inte alls är kompisar, man är kk.
Så kan jag säga er
Att då är jag kk's med er allihopa !

. och sist, dom som verkligen blir sura över det här inlägget &  tycker jag är orättvis, då kan jag säga er att då tar ni åt er . just det, ni TAR ÅT ER. det säger nog det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0