Gottis

hallå härligheter !
Jag mår superbra, fortfarande förkyld dock men äsch, jag mår ändå bra !
Igår var jag och shoppade med syster, fick med mig en väst, ett linne och en väska med mig hem. Kanonnöjd !
Idag var jag helt körd i skolan, flängde omkring som jag vet inte vad och gick igenom skoldan go och gla, haha. dom nya sjuorna hälsade även på idag, och jag och elin l. ledde några st ( eller.. det skulle bara va vi från början men sen hakade sara och nathalie på ) så ledde vi runt dom lite, och dom sa inte mycket men det är klart att det är nervöst nu i början, jag kom ihåg vilken chicken jag var.. haha, gjorde även so- provet . det gick skitbra ! kunde nog alla tror jag.. men kommer säkert få nåt slarvfel. sedan rusade jag igenom allting på no och matte lektionen och har nu hunnit ikapp med tekniken , med dom andra ! vi ska bygga någon jäkla SKITmölla. jag hatar teknik ( kan tänkas för det verkligen inte är min starka sida ). som mårten sa ( vår typ, andralärare eller något ) . erika, du är jätteduktig i teknik ! du måste bara inse det ! äsch, bullshit . teknik och jag är inte vidare bra kompisar.
Men jag kämpar på :)
Ikväll ska jag och gamla töser ( kanske pågar, är inte helt hundra ) i gamla gamla JÄVLIGT gamla 3a. ( haha skratta nt, jag vet att vi går  i åttan, går typ ut åttan om två veckor och att det är jävligt stor skillnad mellan treor och åttor men whatever,) se på en teater som spelas av lågstadiet :) I och med att vi i trean gjorde en succéartad teater, haha. den va jävligt fräck ändå tycker jag :) så har vi blivit bjudna till den här teatern av dessa treorna, för att se hur bra de lyckas :) vem vet vad dom ska ha för teater, kanske en fortsättning på vår ? ;) ( vår handlade om skolan och så typ , jag var lärare ! klå det ! haha )
Det ska bli riktigt kul faktiskt !
Men innan dess, ska jag och Nathalie träffas halv sex utanför godis wonderland och handla lite gottis . Jag var riktigt gottesugen så jag ringde Nathalie och typ bönade och bad att vi skulle handla något sött innan. Och hon ville, hell yeah !
vet ni vad jag har märkt ?
Jag har märkt att det är rättså roligt och sitta i mammas och pappas datarum, dels är datan mycket snabbare, och dels ser jag ut på vägen, vilket resulterar i att jag ser hur många människor sm helst cykla förbi. alla helt olika. en del har tajta såna shorts, med hjälm på huvet och typiska cykelfreaks, andra är unga och cyklar utan händer och visst, cyklar mycket söligare än rekordcykelfantasterna , men betydligt mer käckt som man säger, eller " young style "   ( hahaha okej, jag sitter här och snackar om cykelister. absolut inget liv, närå ! )
Det är typ tio minuter kvar nu så jag hinner inte skriva om den " åsikt " jag hade tänkt och skriva om : vem orkar agera helgon dagarna i ända ? " Men jag gör det sen ! efter att jag läst lite so och gått igenom dressyrprogrammet och hästteorin . gud vad ja låter som en hästnörd. men så är det :) 

 Nathalie är bäst för hundan !
var tvungen och säga det innan jag rusar iväg och packar ner allt jag äger och har. Jag ska alltid stressa i sista minuten innan jag ska iväg.. plus att jag ska GÅ in till stan också ? heja mig..

Pusshej !
Erika
´
haha, Ps : jag läste igenom mitt inlägg nyss ( läser alltid genom allt jag skrivit innan jag publicerar det, och då läste jag inte bullSHIT, utan bullSKIT. hahaha uttala det, det låter jättekul. ( mm jag vet, jag har torrast humor, det är tragiskt )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag hittils =)
själv har jag tagit studenten idag :D

2008-05-29 @ 17:13:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0