Freedag

Tja idag är det fredag ! Och alla är på liseberg och inte en käft är inne på msn :( jag saknar er männiiiskooor !
Hur som helst så mår jag suveränt, snacka om att jag fryser bara. . va ute en runda med johan, zickan, martin och sandra nyss och jävlar var det va kallt ! ursäkta att jag bara drog helt plötsligt sötnosar men jag frös som en gris i en snöhög och då blir jag bara irriterad :) men det var trevligt trots allt ! Jag och Martin hade en trevlig pratstund :) Om allt möjligt i princip och sånt behövs. Sen var jag och Sandra lite smått halvknas emellanåt men det var nice.
Aja, idag så sov jag dåligt precis som natten innan och sen gick jag upp och städa stevens hus, och fyfan vad det såg ut ! Kommer seriöst förebygga dammallergi där, helt förjävligt. men nu är det rent och jag ska få pengar, nästa helg blire shopping med syrran ! som jag nog sagt rätt många gånger men YESYESYES, kanon !
satans vad jag har ont i ryggen alltså.. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men jävligt ont har jag iaf. börjar bli gammal hmm mjoo..
Jag e sugen på feest ! Det är jag hela tiden nu tycker jag, Men ja. nästa helg iaf då så :)
Ska faktiskt ta och lägga mig tror jag, jag fryser mer och mer hela tiden och ögonlocken faller ihop men vet ni vad ?
VI HÖRS =)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0