Ett skratt om dagen är bra för magen.

Just precis NU.
Gick där en gubbe utanför vårt hus, ( japp jag sitter vid fönsterplatsen i mammas o pappas datarum ) .i endast rätt så hyfsat tajta shorts. resten nude, jag skrattade ihjäl mig.
Egentligen kanske inte det är så roligt, men jag är ju som jag är och han spände sig och låtsades se snygg ut, han tillhör nog en av Kastbergas snyggaste killar ! ( eller ehm.. tror att han gör det )
Nej nu är jag dum, men det såg faktiskt kul ut.
Han sjöng säkert också : " Don't you wish you're boyfriend was hot like me "


Puss på er ( and that sexy 60 year old guy )

Kommentarer
Postat av: martin ( stekarN )

du skriver skit bra Erika fortsätt så :D! haha ha det gutt

2008-06-01 @ 22:47:08
Postat av: Love :)

HahahahhH!, Jag har sett honom! , gammal vitt hår och typ tofflor / sandaler på sig och en jävla massa vitt hår på bröstet !! HAHAHHAHA sjukt rolig gubbe iaf :) ha det bra . fortsätt skriva, skit kul att läsahaha :) puss

2008-06-02 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0