Eslövs marknad.

OBS jag glömde ! Marknaden med Nathalie, på lördag förmiddag. var nice :) Vi strosade omkring, typ haha fem varv minst alltså efter en morsdag present till min mamma och tillslut hittade vi en ! Eller nathalie hittade en, typ en glasskiva med ett ljus på, lite såhär grönt glitteraktigt ( som inte glittra, haha ) och sen en torkad ros på och liknande för endast 45 spänn ! tycker ändå det är billigt för något sånt otroligt snyggt :)
Sen haha så ja.. satte vi oss och vila utanför ett utedass, och det stank men jag var typ täppt i näsan så jag kände inte lukten, och tillslut så var vi vana vid den lukten så då rebecca och hennes mamam kom fram för att säga hej fråga dom oss hurfan vi kunde sitta i den stanken, haha men det var inget som bekymrade oss nädå..
Denna meningen tog jag från Nathalie för jag tyckte den var klockren : haha :
Och om ni såg två assnygga tjejer som satt och tryckte tuggummi ur tuggummi automaterna på Coop så va det inte jag och erika iallafall . vad tror ni om oss , halå ?
 Daaah "slår mig i pannan och låter handen glida nerför ögonen"

Haha.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0