Ekebo

Alltså.
Eftersom rätt många folk har frågat mig hur det var på Ekebo, ( många är ju nyfikna pg.a att dom inte varit där ) så ska jag ta det lite mer i detta inlägget då :
Det var trevligt.
Men den konstigaste med mig är att jag föreställer mig alltid grejer såhär enormt och lyxigt och stort, men detta var inte skitstort, men det var ändå rätt häftigt. Gilla man inte den musiken på det dansgolvet gick man till det andra osv..
Det som också var roligt, haha var att kolla in allas klädstilar på dansgolvet.
Många klädde sig likadant, ni vet såhär från ginatricot och liknande ? Medans en del bara hade jeans och en sportbehå, jag såg hur många som helst som gick omkring i magtröjor ! Visst det kanske börjar komma in igen, men jösses. jag blev helt paff ändå, haha. Ändå härligt med människor som gör lite hur dom vill.
Jag, Åsa och Elin hade ändå trevligt, som jag sa innan så va jag inte på partyhumör direkt pg.a början till sjukdom men vi svängde till det lite då och då. Det som var ett plus är att det var rätt mycket schlager på ena dansgolvet så vi sjöng med och hade det skitkul, sen mer techno på det ena.. och sen mer sån här. pussycatdolls stil på ett. osv.. Vet inte om det brukar vara så uppdelat men jag tyckte att det var lite olika stilar på alla dansgolven.
Och alla som håller på " DÄR ÄR SLAGGE " kan jag garantera att jag såg okej. två slagge tror jag, men jag tycker att ekebo är inte värre än alla andra ställen, det var samma då jag var på tingvalla. så sa alla att det var mkt slagsmål där också, ingenting är värre än det andra anser jag. Håll er undan bara.
Det sista jag ska ta upp är ett minus för mig den kvällen, var att jag råkade trampa en sån här tjej i nån sorts leoparddräkt liknande utstyrsel ( med så minimalt lite kläder på sig som helst ) . Så förstår jag att det gjorde ont, men ett dansgolv är ett dansgolv, man råkar trampa folk på fötterna, man råkar knuffa till dom.
Så dansa hon omkring som en jäkla jehu och flög på mig, ja knuffa till mig då. och jag och elin och åsa vi dansa ju omkring där också så elin tryckte till mig bak så jag knuffa till henne. och råkade trampa henne på foten igen, och då bleb hon skitsur . och typ : men vad fan gör du. ( för övrigt så var hon allmänt  kaxig hela tiden, och glodde assurt på en ) så jag vände mig om och sa typ : Jag har för fan inte gjort något ! så blev hon först tyst och jag tänkte, nu får jag mig ett slag alltså, och jag var så rysligt förbannad så had ehon gjort det hade jag inte tvekat utan flugit på henne, och ja. det hade jag gjort garanterat trots att det inte är min stil riktigt.
Jävla sätt.
Nej det var nog allt om den kv. såg timpa limpa och co där också, MEN fler som jag kände där var där inte. inte en käft ! ändå tråkigt.. Men vi blir säkert fler nästa gång får vi hoppas :)
Tack Åsa och Elin för en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0