De fina dagarna är borta.

Tja !
Allt bra med er ?
Själv mår jag toppen.
Ja idag har det hänt mkt roliga grejer, var helt jävla slut idag och alla var rätt så döda, men d första roliga kom nog på so lektionen. så fexe visade runt tidningen med en bild på han nånstans som typ dödat tre människor pg.a dom råkade komma då han skulle stjäla en cykel, om ni kommer ihåg det ?
Ja, så jättemånga kvinnor tycker han är snygg och skcikar såna brev till fängelset, så tänkte då fexe fråga om vi tyckte han va snygg så han visade runt bilden på han i tidningen.
Så då elin kollade på bilden så gjord ehan såna pussljud och typ halv tom halvt tryckte upp tidningen i hennes ansikte. hahahaha ! " ja akta dig " sa han då sen, hahah. fyfan vad vi garva. Det såg extremt roligt ut !
Sedan på gympalektionen, eller.. efter, så var vi inne och duscha, så hade jag bara handduk på mig. och jag var lite såhär . knas i huvet då så jag gick till dörren och skulle öppna i handduk, och alla bara " nej erika gör det inte, du kommer ångra dig " typ, så öppna jag ändå så kom två tjejer då, sanne och ja. har glömt vad hon andra heter, och jag skrev som fan för jag trodde det var bara killar och jag var ju spritt språngande näck under den där handduken, haha. så jag kuta in och just som vi trodde att dom gått in och låst dörren och så så KIKAR EMIL IN ? Och då skrek ju alla som dom aldrig sett en grabb förut, hahah. sen låste vi ute han och jag hann ta på mig underkläder och shorts och då hade dom öppnat IGEN och då kom ahrling,e mil och victor.n in. Och jag reagerade inte först så jag la bara min arm lite diskret över bhn då, sen märkte jag att det var just killar och ryckte åt mig handduken och täckte över hela mig.
Haha det var riktigt kul.
Sen red jag på eftermiddagen, si och så. det gick toppenbra men jag var trött och kände knappt för att rida. Och just som jag var trött ska vi såklart stå i lätt sits och det tar på energin ska jag säga er.. musklerna ( spec i vaderna och ryggen ) håller på och sprängas av överbelastning.
PUH !
Men vi grejade det även om en del fuska ( inte jag inte ) och nu har jag nyss pluggat engelska efter att ha ätit som en häst, vilket jag har börjat med nu. mm vad mat är toppen !  och nu ska jag bara sitta vid datan till runt nio och sen sova, ska gå och lägga mig lite extra tidigt idag jajjemensan !
Vi hörs.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0