15 minutes

Hej !
Allt bra med er ?
Jag mår rätt så hyfsat, ska vara hemma imorgon också dock. för som mamma sa " du mår ändå helt okej, men eftersom du springer omkring och har dig med dina vänner i skolan så kommer du bli sämre igen för att du har överansträngt dig, så bäst att du stannar hemma till torsdag "
Och hon har väl rätt.. haha men jag saknar skolan ! ja inte själva skolan utan alla människor där, nu har jag varit ifrån er hela helgne och två dagar, jag orkar inte vara hemma längre. och jag har missat mkt viktiga grejer också ! Som konditionsprovet, samhällsprovet, hästteoriprovet. men hästteoriprovet är uppklarat och samshällsprovet lär jag väl göra på so'n på tors. inga problem men konditionsprovet.. ja, jag måste snacka med jocke för jag SKA göra det ! Kondition är en av mina starka sidor inom gympan ( fick mvg förra året ) och det bidrar mkt till mitt betyg, så ja.. very important som man säger.
Och angående samhällen så kan jag ALLT. ja d känns bra iaf, och dressyrprogrammet kan jag också allt, busenkelt ! och hästteorin allt det med, behöver bara pluggas in lite extra.. men jag är glad :)
Och nu när det är så underbart väder igen, alltså kan det bli bättre ?
I helgen ska det bli runt 30 grader, och hetta jag menar ! Då blir poolen rejält använd då minsann, svalkande bad, sol och en stor fruktsmoothie och massa ( obs massa ) härliga grejer som choklad och glass och en jävla massa kakor . det ska bli min helg. Har inte bestämt ngt på kvällarna, ja inte överhuvudtaget denna helgen och det är ändå skönt, och ta dagen som den kommer jag menar, så man kanske kan hitta på ngt annars på lör. kväll eller så ?
För på fre. blir det systerkväll, helt underbart, vi planerade att sticka på bio eller så men annars blir det att börja se om alla gossip girl avsnitten och sitta och tjocka oss med något fettigt och flottigt.. och jag ska ju vara hemma imorgon, vilket hon också ska ( hennes lektioner är slut nu, hon tar ju studenten nästa vecka ) så vi ska bara chilla . hur härligt som helst.
NU är det 5 minuter kvar tills gossip girl börjar ! Så jag ska ta min plats vid tvn och se till att ingen ( absolut ingen ) här rör den.
HELL YEAH för GOSSIP GIRL !

Puss
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0