Söndag

Tudelu !
Ledsen att jag inte hunnit med några " åsikter " på några dagar, men jag har helt enkelt inte haft tid ! eller jo.. haha, tid har jag haft i massor men vem vill sitta inne vid datan då det är så fint väder liksom ? helt underbart !
Lördag/söndag, ja igår så städade jag, fyfan vad lortigt det var men jag fick mina 200spänn iaf ! Så jag är glad, känns inte som jag är lika pank nu längre, då man har exakt 0.00 så är det inte trevligt.
Imorgon är det då fotbollsturnering, fyfan vad skoj det ska bli ! jag är taggad till tusen och sve-8c. here we come, vi kanske inte vinner, men vi ska ha så jävla kul. och bara alla kämpar så är jag fullt nöjd, ( trots att jag vill vinna som fan.. , haha ) Och vår favoritcitat :
Vi kanske inte vinner, men vi losar med stil.
Inget klår 8c !
Så är det.
Vill också säga ett stort grattis till älsklingsCharlotte som förlovat sig med Tristan, jag är glad för er skull :) Även min sötnos Elin, är jag också glad för men det får ni inte veta varför.
Vi hoppas verkligen att en tur till gården blir av den här sommaren, hade blivit helt underbart !

Visstfan ! Det är ridning imorgon, barbackahoppning, haha rent livsfarligt egentligen men fyfanvad roligt det ska bli, avslutningen nu, sen ska jag inte rida där mer :( Så jävla sorgligt så det inteär sant, men ni må tro att jag ska vara där ofta ändå och sköta om min pojke, närheten är huvudsaken.

Jag hade tänkt och avsluta med några små fina ord till en mycket underbar person :
Jag vill bara säga att du betyder otroligt mycket för mig, min bästa lian.
Tack för att du stöttar och finns där, lyssnar och försöker att förstå, ger goda råd och överhuvudtaget bara finns där vid min sida när som helst.
Du förstår mig nästan alltid, som du sa. i 98 % av fallen, du står ut med mig trots att jag babblar på i 190 om grejer som jag redan sagt siochsådär 711 gånger, du peppar mig så jag fortsätter hoppas, om allting.
Jag kan prata med dig om allt, och det är jag för evigt tacksam över.
Jag hoppas som du , att det alltid kommer att vara du och jag, långt långt framöver, för iaf. nu står vi närmare varandra än nånsin, och jag vill inte att det ska sluta på något sätt.
Vi tycker & tänker precis likadant, trots att vi ibland kan råka ha olika åsikter om något, men ofta är det likadant.
Och om Nathalie hade tänkt och skicka sina uteliggar kompisar på mig, så nä. jag tar inte klackarna och springer, jag tar klackarna och hottar dom i huvet, sen kramar jag om nathalie och ger henne en vodkaflaska ( vilket hon lär förlåta mig efter sen, eftersom hon trots allt då är en uteliggare )
Nej, skämt åsido.
Men Nathalie Nilsson, Du gör min dag.

Nu blir det film !
Puss på er alla, jag är den lyckligaste människan i världen och Nathalie, Charlotte, Elin, Sandra, girls tack för att ni finns !
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0