Heja Sverige !

Tja !
Herregud vad jag mår toppen idag, har väl mått det si och så vääldigt länge.. det går inte att vara ledsen/sur/negativ alls ! Aja.. två dagar kvar i skolan nu :) Och idag fick jag reda på 4 betyg till. No: MVG. Religion: MVG. Historia: MVG. Svenska : MVG. jag är så jävla glad !
Eftersom vi ändå är inne på betyg nu. så dom som jag har fått reda på är också följande : Slöjd : VG. Musik: VG. Gympa : VG. Eng: MVG. Matte : MVG och tjarå.. vi ha rnog inte fått reda på fler =) Snacka om att jag är nöjd. Har redan höjt mig i tre ämnen sen förra terminen, kanon ! tror dock att jag sänkt mig i geografi.. pg.a mitt urusla enskilda arbete men skitsamma ! det tar vi igen nästa år..
Hur som helst så red jag igår. Vi hoppa barbacka, och min pojke var superduktig ! i hoppning brukar han annars vara jävligt pigg men närå, det gick super denna gången :) hehe.. så hoppa vi ett hinder, och ja. så tänkte väl han att nu har jag varit så duktig så länge, för han börja galoppera satan, bocka o sparka bakut, och första bakutåtsprånget satt jag fast, andra kasade jag ner på sidan, flög som en vante och landade på marken. Det är fjärde gången i hela mitt liv som jag har ramlat av ! och ändå har jag ridit sen jag var ca. 5 år, ( ridskola dock sen jag va runt 8 år ) haha, men japp. jag reste mig lika snabbt som jag ramla av och började skratta, ja jag är helt seriös. men då man inte slår sig och mår bra så är det faktiskt väldigt kul och ramla av...
Men inget ni behöver testa direkt men ändå :)
Idag hade också jag o Nathalie jävligt kul i skolan, dock ganska så trötta i börja och det var väl det som drog igång oss.
Och så var Victor N, ahrling och liknande dumma mot mig lite.. Så utbrister Nathalie : aww, är dom dumma mot dig gumman ?
Och jag kan lova er, att höra Nathalie nilsson säga gumman var det roligaste på hela dan !
Nathalie är som sagt min bästis. bästis från bäst. got it  ?
Imorgon blir det Malmö med klassen, laserdome osv.. ska säkert bli trevligt :) jag hoppas verkligen inte att det regnar !
Sen tors. skolavslutning ! Förjävla härligt, antagligen party på kvällen sen och det ser vi fram emot !
Nej nu ska jag kila till min granne, vi ska mest sitta och snacka antar jag, men det är trevligt PLUS att jag ska kolla på dom ursöta valparna ( nyfödda ). Sen blire GOSSIP GIRL ikv, även Sverige-Grekland men det börjar typ samtidigt så jag får glo lite på det efter gossip girl isf. annars blir det till och ta reda på resultatet och lite spännande inom matchen ( om det nu blir det ) på någon nyhets/sportsida sedan..
HEJA SVERIGE !

Ha d
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0